خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز یکشنبه 28 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 28 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

فال روزانه فروردین ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را كور می‌كند. از حسادت دوری كن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده كه تو و دیگران را آزار ندهد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها اوضاع و احوالت كاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال كننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر پوست حساسی داری با كرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریك كننده و حساسیت‌زا را به شدت كاهش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به كارهای عجیب و غریب می‌زنی كه در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌كنی به گنج قارون رسیدی كه اینطور ولخرجی می‌كنی!!

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه كنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی كه می‌توانی به آنها كمك كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی كنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشكلات مالی اراده تو را ضعیف كنند.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون یك مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت كرد تا مشكلات حل شود.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : حرف‌های نامربوط یك نفر بین تو و دوست یا همسرت كدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی كه از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی كارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. كسی كه به همین زندگی روزمره قناعت كند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش كرد.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : عقل و فكر راهنمای درست و روشنی است پس با بكارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر كسی اعتماد نكن. پیشنهادی به تو می‌شود كه باید در مورد آن خوب فكر كنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشكلات مالی‌ات فكر كنی، منشاء آن را پیدا كنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد كنی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد كنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا كار، خوراكی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نكنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به هر كس نمی‌توان اعتماد كرد. مردمانی هستند كه هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند كرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر كسی را نخوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشكلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممكن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید آرامش خود را حفظ كنی. اگر با فكر و دوراندیشی خرج نكنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز كنی چون موقعیتی در انتظار توست كه آینده مالیت را تضمین می‌كند.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با كلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز كنی و به قلب او نفوذ كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : درست است كه اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی كن نگاهت را به زندگی عوض كنی. این نگاه تازه توست كه به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌كند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : تو از تعهد دوری می‌كنی چون فكر می‌كنی تو را درگیر می‌كند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول كنی این بخشی از زندگی است كه می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افكار را از ذهنت بیرون كنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : كسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌كند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شكل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو فردی فعال هستی برای دوری از این كسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسكی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سعی كن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ كاری راحت‌تر از پول خرج كردن نیست. باید آینده نگر بود و فكر روزهایی را كرد كه مشكلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری كه باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت كار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال كنی چون با شاد كردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌كنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با كمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام كرده و به سودش برسی. اما مراقب باش كه آنرا راحت و بی‌حساب خرج نكنی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلكه در برخورد با یك دوست یا همكار هم ممكن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : این روزها باید منتظر یك خبر و یا یك اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌كنی كه برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فكر هستی كه كار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بدن ما روزانه و تمام وقت برای حركت كردن طراحی شده. حركت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت كردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یك شراكت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( یکشنبه 28 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : سعی می‌كنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی كه لزومی به اینكار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده كن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بعد از اینهمه كار و تلاش، كمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌كند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *