خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور

دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای اینکه خواسته ها و آرزوهایتان رد نشود و هر حاجت و خواسته ای داشته باشد برآورده شود این دعا بسیار موثر و مفید می باشد . این دعا برای رسیدن به خواسته ها و برآورده شدن حاجت ها بسیار مفید و موثر می باشند …

دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور
دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور

دعا برای اینکه خواسته رد نشود از راه دور,دعا مخصوص برآورده شدن خواسته,دعای تضمینی برای اجابت خواسته,دعایی که ردخور ندارد,دعای مجرب برای برآورده شدن خواسته ها,دعای قوی و تضمینی برای حاجت و خواسته,دعا مخصوص رسیدن به خواسته ها

آیه جهت این که اگر می خواهید خواسته تان رد نشود .

چون کسی به کسی حاجتی داشته باشد و خواهد که حاجتش روا شود این آیه را بر دست راست خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد . چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد .

وَيْلٌ لِّكُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ ﴿7﴾ يَسْمَعُ آيَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَيْهِ ثُمَّ يُصِرُّ مُسْتَكْبِرًا كَأَن لَّمْ يَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ﴿8﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آيَاتِنَا شَيْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ

پیامبر خدا(ص) در این باره می‌فرمایند:

” دعایی که با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز گردد رد نمی‏‌شود″.

امام صادق(ع) نیز فرمودند:

”هرکه خواهد از خداوند عزوجل حاجتی طلب کند، به صلوات فرستادن بر محمّد و آل او آغاز نماید، سپس حاجتش را بخواهد و در پایان نیز بر محمّد و آل محمّد صلوات فرستد؛ زیرا خداوند عزوجل کریم‌تر از آن است که آغاز و انجام دعا را بپذیرد و وسط را واگذارد؛ چراکه صلوات بر محمّد و آل محمّد از خداوند پوشیده نمی‏‌ماند″.

آن حضرت همچنین فرمودند:

“هرکه درست وضو بگیرد و دو رکعت نماز بگزارد و رکوع و سجود آنها را به طور کامل بجا آورد، سپس سلام گوید و خداوند عزوجل و رسول خدا را مدح کند و آنگاه حاجتش را بخواهد هر آینه بجا خواهش کرده و هرکه بجا طلب خیر و خوبی کند نومید برنگردد”.

استجابت دعا در آیات و روایات به رعایت شروطی از جمله همسویی دل و زبان، انقطاع از غیر خدا و دعا همراه با استغفار و عمل صالح مشروط شده است.

علی رغم وعده استجابت دعا از سوی خدا، گاه دعای انسان‌ها به دلائلی مانند لقمه حرام، ترک امر به معروف و نهی از منکر و قطع رحم مستجاب نمی‌شود.

خداوند در قرآن دعاهایی از زبان پیامبران و بندگان صالح خود نقل کرده است که مفسران در مباحث کلامی به آنها استناد کرده‌اند.

در جوامع حدیثی شیعه و سنی برای برخی ساعات روز و ماه‌های قمری دعاها و ذکرهای گوناگون قرآنی و غیرقرآنی نقل شده است که به آنها دعای مأثور گفته می‌شود؛ از جمله: دعای کمیل، دعای ندبه، دعای توسل، دعای عهد و دعای جوشن کبیر.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *