خانه / دسته‌بندی نشده / آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی

آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیه قرآنی مجرب و تضمینی برای رد نشدن خواسته و برآورده شدن حاجت ها . این آیه از قوی ترین و مجرب ترین آیات قرآنی برای حاجت روایی و رد نشدن خواسته ها و آرزوها می باشد …

آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی
آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی

آیه برای رد نشدن خواسته مجرب و تضمینی,آیه قوی برای رد نشدن خواسته,آیه مجرب رد نشدن خواسته,بهترین آیه مخصوص رد نشدن حاجت,آیه قوی و تضمینی رد نشدن خواسته,آیه برای برآورده شدن حاجت و خواسته,آیه برای برآورده شدن حاجت و خواسته

اگر می خواهید کسی با خواسته تان مخالفت نکند این دعا را بخوانید!

دعاهایی برای روا شدن حاجت و رسیدن به بزرگی در نزد امیران را در ادامه این نوشتار می خوانید.

انسان ها در زندگی خود با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. از عهده مشکلات بر آمدن در برخی مواقع کار ساده و راحتی نیست . در این گونه مواقع انسان با توکل بر خدا می توانند از ناراحتی خود کاسته و برای بهبود شرایط امید داشته باشند. دعا هایی برای روا شدن حاجت افراد گرفتار وجود دارد که با خواندن آن ها می توان به رفع مشکل چشم امید داشت. همچنین در قرآن سوره هایی وجود دارد که خواندن آن ها برای روا شدن حاجت توصیه شده است.

چون کسی به کسی حاجتی داشته باشد و خواهد که حاجتش روا شود این آیه را بر دست راست خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد .

چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد .

وَیْلٌ لِّکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ ﴿۷﴾ یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ ﴿۸﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ

خواندن دعای نادعلی برای روا شدن حاجت

همچنین سفارش شده است که: اگر نزد بزرگی یا امیری روی روزی ۳ مرتبه ناد علی را بخوان وبر جمیع اعضای خود بدم حجت و مخلص تو شود.

سوره یس برای روا شدن حاجت – ختم مجرب برآورده شدن حاجت مشروع

۱) یکی از برزگان و عارفان می گوید:

سوره یاسین را بسیار می خواندم و هر حاجتی که داشتم به تلاوت این سوره به این شکل مداومت می نمودم.

روا شدن حاجت شخص گرفتار

در سوره یس هفت «مبین» وجود دارد؛ به هر مبین که رسیدی این دعا را ۳مرتبه بخوان:

«بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان المنفّس عن کل مدیون، سبحان المفرج عن کل محزون، سبحان الناصر عن کل مظلوم، سبحان المخلص عن کل مسجون، سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون، سبحان انما امره اذا اراد شیئاً ان یقول له کن فیکون، سبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون.»

۲) از حضرت سلمان فارسی رحمه الله روایت شده اگر کسی ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی، سوره یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود. انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این داع است ودعا است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.»

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *