خانه / دعا / ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری

ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و تضمینی و مجرب برای از بین رفتن غم و غصه و گرفتاری و مشکلات زندگی . از بهترین و قوی ترین ذکر و دعا و دستورالعمل ها برای رفع غم و غه و گرفتاری در دعاگو …

ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری
ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری

ذکر مجرب برای رفع هم و غم و گرفتاری تضمینی و فوری,ذگر تضمینی برای رفع هم و غم,ذکر مجرب برای رفع گرفتاری,ذکر تضمینی برای رفع غم و غصه,ذکر سریع الاجابه رفع گرفتاری,بهترین ذکر برای رفع گرفتاری سخت,ذکر و دعای رفع سریع غم و غصه

دعایی برای گرفتاری از بیان آیت الله بهجت

اگر می خواهید مسیر بندگی تان رحمانی باشد، باید به سوی اهل بیت علیهم السلام بیایید و نه به سمت بندگی شیطان. هر فردی که برای هر گرفتاری و هر گره کوری نزد حضرت آیت الله بهجت می آمد، ایشان ذکر حدیث کساء را سفارش می کردند.

برخی اوقات خانواده های مذهبی دامن امام رضا و امام حسین را رها می کنند و به دام شیّادان و شیطان باز ها می افتند. همچنین گروهی از افراد هستند که در گرفتاری ها جزع و فزع می کنند، ولی ایوب پیامبر این گونه نبود و با خداوند متعال بسیار زیبا سخن می گفت. هنگامی که ایوب راه‌های شیطانی را کنار زد، تمام نعمات الهی به او برگردانده شد؛ بنابراین فراسوی مصیبت ها، بیماری ها و گرفتاری ها امتحانات الهی است که جوهره بندگی انسان را مشخص می کند.

***

ذکری خودمانی بین ما و خدایمان

روزی 100 مرتبه ذکر «غرق نعمتیم، الحمدالله؛ حالی مون نیست، استغفرالله» را بیان کنید؛ این ذکر، فشرده آیات قرآنی و ذکری خودمانی بین ما و پروردگار متعال است. (حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی در حرم امام رضا علیه السلام)

ذکر استغفار ذکری است که برای رفع هم و غم مردم بسیار تأثیرگذار خواهد بود اما باید این نکته را در نظربگیریم که ادب ذکر به دوام آن است و کسی که می خواهد مۆدبانه ذکر بگوید باید مداومت در ذکر داشته باشد ذکر مداوم دستوری است که به ما داده شده و نتیجه آن جز اشتیاق به ملاقات نیست.

این که این قدر به ذکر و یاد خداوند سفارش می شود به این دلیل است که ما عاشق خداوند نیستیم بلکه باید از سر ادب به ذکر بپردازیم و نتیجه این ادب این است که آرام آرام به محبت خداوند خواهیم رسید و کسی که به محبت خداوند را بچشد دوست دارد هر چه زودتر به خداوند برسد و اشتیاق دیدار او را خواهد داشت.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *