خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته

ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته را برای شما عزیزان قرار دادیم . ختم بسیار مجرب و تضمینی تعداد 14000 صلوات بر محمد و آل محمد برای برآورده شدن هر حاجت و رسیدن به هر خواسته ای از جمله حاجت ازدواج و نجات از ناراحتی ها و دفع بلاها . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با آموزش روش ختم 14000 صلوات مجرب …

ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته
ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته

ختم 14000 صلوات برای ازدواج و برآورده شدن حاجت و خواسته,نحوه ختم 14000 صلوات,ختم مجرب 14000 صلوات,ختم سریع الاجابه 14000 صلوات برای ازدواج,ختم قوی و تضمینی 14000 صلوات,ختم صلوات برای برآورده شدن حاجت,ختم صولات برای نجات از ناراحتی ها,ختم صولات برای دفع بلاها

اگر 14 هزار صلوات برای 14 معصوم بفرستید و هر 1000 صلوات رو به یک معصوم هدیه کنید انشالله حاجتتون برآورده می شود.

ختم صلوات مجرب از جمله ختم هاى مجرب كه براى برآورده شدن حوايج ، تاثير زياد دارد ختم صلوات است و آن چند نوع مى باشد:

اول آن كه از براى قضاى حاجت و دفع بليات و نجات از ناراحتى ها و رسيدن به مقاصد و مطالب ، چهارده هزار صلوات مى فرستد و هر هزار صلوات را كه تمام مى كند به ترتيب به يكى از چهارده معصوم – عليه السلام – هديه مى كند تا حضرت صاحب الامر عجل الله تعالى فرجه الشريف .

نوع ديگر براى هر مطلبى و هر حاجتى هر روز هزار صلوات بر محمد و آل محمد بفرستد تا دو ماه متوالى و چون مدت تمام شد، آن مطلب هم ان شاءالله برآورده مى شود.

استاد فرحزاد می گوید:

از علامه طباطبایی نقل می کند که من نیت داشتم برای تحصیل علم به نجف بروم اما موانع و مشکلاتی وجود داشت و تصمیم گرفتن 14 هزار صلوات تقدیم کنن به 14 معصوم (ع) و وقتی تمام شد موانع برطرف شد و مشکلات رفع شد.

همچنین من از یک فردی یک نقلی رو شنیدم مربوط به یک آیت الله (که هر چی فکر کردم متاسفانه اسمشو یادم نیومد بعدا میپرسم بهتون می گم) میگفت ایشون نیاز به مبلغ معینی پول داشتن و میگفت شروع میکنن ختم صلوات و 14 هزار صلوات برای 14 معصوم فرستادن و وقتی تمام میشه ایشون تو مسجد بودن به خدا میگه پس چی شد یعنی من این همه صلوات فرستادم الکی بود پامیشه از مسجد میره بیرون یه فردی میاد میگه حاجا … هستن میگه خودمم میگه یک نفر این پاکت رو دادن بدم به شما میگه کی میگه نمی دونم فقط گفتن بدن به شما…میگفت پاکت رو باز کردن دقیقا همون پولی بود که نیاز داشتن نه زیاد نه کم دقیقا همون مقدار.

البته من نمی دونم شرایط خاصی داره یا نه اینو بهتره از کسانی که واردن بپرسید ولی اونایی که حاجت دارن بفرستن انشالله که حاجتشون برآورده بشه.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *