خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز سه شنبه 14 آبان ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98
طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه 14 آبان ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه آبان,فال آبان

فال روزانه فروردین ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : مسائل كوچك را دست كم نگیر چون ممكن است همین مسائل كوچك، گره بزرگی در زندگیت ایجاد كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : احساس می‌كنی بسیار كار می‌كنی و كمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای كه سعی می‌كنی توقع داشته باشی.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است كه زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌كند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا كرد و آن را برطرف نمود. به دیگران كمك كن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری كنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این ماه ممكن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ كنی. انتخاب یك برنامه یا كار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد كه نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : به شكل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت كرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است كه تعیین كننده خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : كارهای فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمی تحرك داشته باشی. این چند روز، ورزشی را كه دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود كه پیاده‌روی، كوهنوردی یا شنا را انتخاب كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش كردن هر چقدر سبك و كم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌كند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حركات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : جدیت و پشتكار رمز موفقیت توست. همین كه هر كاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در كار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : وقتی كسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت كرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به كارهایی زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : سعی كن با شاد كردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل كار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف كردن، كار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و دست به كاری نزن كه عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ كس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین كمتر از دیگران باید توقع داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه مشكلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل كنی كه دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : نباید رقیب خود را دست كم گرفت. مشكلات ساده و عادی را نباید دست كم گرفت چون در آینده همین مشكلات كوچك به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با كسی كه به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان كن!!

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز كشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای كوچك قانع كند. برای همین باید به فكر كارهای بزرگ برای رسیدن به یك جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : كسی هست كه تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در كنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از كنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بهتر است كه دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای كند. كشف یك رابطه جدید به معنای كشف یك دنیای تازه است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو كارهای زیادی برای انجام دادن داری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشكل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور كن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را كلافه می‌كنی. بهتر است كمی با خودت خلوت كنی و در رفتارت تجدید نظر كنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش كنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل كنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می كنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از نظر اقتصادی دچار مشكلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید كرد)). پس خود را برای برخورد با مشكلات و غلبه بر آنها آماده كن. با كمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشكلات جلوگیری كنی.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : عشق با خود طوفانی دارد كه از آن نمی‌توان گریخت. ممكن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر با كارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست كنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع كنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به میزان ویتامین و كالری روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است روزهای آینده دچار مشكلات مالی شوی. چیزی را كه انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اكنون آماده كن.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد كه باید آن را كشف كرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد كه جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست كه تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌كردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد كرد و نوید خوبی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فكر نمی‌كنی تو هم ممكنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نكن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : افق‌های تازه‌ای در مسیر كاری تو آشكار می‌شود كه بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی كه بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض كنی، باید با آن كنار بیایی. به جای اینكه اعصاب خودت را فرسوده كنی سعی كن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فكر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ كن و از رفتارهایی كه روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خاطر ندانم كاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینكه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی كجای كارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : به هر كسی اعتماد نكن. بعضی مواقع صداقت و یكرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد كه از رفتارت سوءاستفاده كنند. نباید بگذاری هر كسی به حریم خصوصیت وارد شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب كنی؟؟؟ باید از افكار و یا افرادی كه اعصاب تو را تحریك می‌كنند دوری كنی و كمی با خودت خلوت كنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تا زمانی كه برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نكنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یك زندگی رویایی و كامل را تجسم كردن كافی نیست. باید تلاش كنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( سه شنبه 14 آبان 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : احساس عاطفی تازه پیدا می‌كنی كه تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت كرد و آن را در مسیری انداخت كه موجب رشد و كمال آن باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بكار شوی و با یك ابتكار روحیه‌ات را تغییر دهی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و بی‌حالی می‌كنی. همین مساله تو را نگران می‌كند و گمان می‌كنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی كه چنین نیست و فقط یك افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : كار جدیدی كه به تو واگذار شده، نیازمند دقت و كوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را كاملا وقف كارت بكن تا بتوانی موفق شوی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *