خانه / دسته‌بندی نشده / مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است

مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است را برای شما عزیزان قرار دادیم . سحر و جادو و طلسم در چه مدت زمانی باطل می شوند ؟ برای باطل شدن طلسم و جادو چه مقدار زمان و وقت لازم است ؟ مکانیسم اثر گذاشتن سحر و جادو و طلسم چگونه است ؟

مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است
مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است

مدت زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو چقدر است,سحر و جادو در چه مدت زمانی باطل می شود,زمان باطل شدن طلسم و سحر و جادو,قدرت طلسم چقدر است,فرد دارنده طلسم,مکانیسم اثر گذاشتن سحر و جادو و طلسم,مدت زمان ابطال سحر و جادو و طلسم

برخی از کارشناسان ادعا می کنند که قدرت طلسم تا حد زیادی بر ایمان فرد دریافت کننده بستگی دارد که به آن طلسم اعتماد می کند اما این ادعا به تجربه نفی شده است چرا که بسیاری از طلسم ها بخوبی عمل می کنند .

حتی با عدم توجه شخص دریافت کننده به آن طلسم و حتی در بسیاری از مواقع فرد دارنده ی طلسم از داشتن طلسم و جادو و قدرت و اثر آن با خبر نیست و در مواقعی حتی نسبت به قدرت طلسم بدبین هم هست، با این حال باز هم این طلسمات کار خود را انجام می دهند.

شاید مکانیسم اثر آن ها گذاردن تاثیر بر مغز و فکر دارنده ی آن ها باشد.

به هر حال مکانیسم اثر این طلسمات صرفا تنها به علت اعتمادی که به آن ها داریم به وجود نمی آید بلکه بخش اعظم آن به این علت است که آنان هماهنگ با قوانین طبیعی خلقت کهکشان و آسمان ها هستند و کلمات مقدس آفرینش که در کتاب الهی ثبت و ضبط شده است را به آنان نسبت داده و تقدیم می کنند.

با حمل طلسم مانند جواهری با خود ، صاحب آن می تواند از نیروی مثبت و قوی آن بهره مند شود، نیرو و قدرتی که در صورت عدم حمل این طلسم هرگز تجربه نمی کرد ( این مورد برای طلسم های مثبت صادق است).

البته به گفته ی فیزیکدانان و بر اساس مکانیسم قوانین کوانتوم، یک ماده می تواند در یک لحظه در دو محل حاضر باشد.

حتی می تواند یک ماده میلیون ها سال نوری از ما فاصله داشته باشد و بدون اینکه تماس فیزیکی با آن برقرار شود، تاثیر آن را بر روی ما بگذارد.

حضرت سلیمان نبی، سال ها پیش تر شاید به عنوان اولین فراگیرنده ی این علم ( علم کیهانی) و اولین استاد در علوم سحر و جادو شناخته شده باشد.

در زمان آن حضرت، ابعاد عالیه ی علم و دانش آسمانی را در مکتب هایی با حضور آموزگاران معنوی و روحانی که خود از زبردستان علم جادو و سحر بودند، در خاور میانه آموختند.

این آموزگاران روحانی که این طلسمات را برای کمک به خلق، بشر و بهره بردن افراد از قدرت های ماورائی و کیهانی معرفی کردند، کم کم در طول سال ها افراد به این اعتقاد و باور رسیدند که قدرت الهی و حفاظت خداوندی می تواند در اشیایی زمینی (همان طلسمات) جمع شود و هر جا که دارنده ی طلسم به این نیروها نیاز پیدا کرد، خود را آزاد کنند و در خدمت او قرار دهند.

بهترین و تاثیرگزارترین طلسمات به زعن بیشتر افراد و گواهی تاریخ طلسمات سلیمانی است.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. سلام من یه طلسم عفریت سلیمانی نوشتم ۵تا رو کاغذ انداختم تو چاه ۵تا رو پارچه دفن کردم تو قبرستان ولی سه تای اخر رو انجام ندادم چ کار کنم اونایی ک انداختم تو چاه و قبرستون باطل شن؟؟

  2. سلام
    من عاشق کسی بودم ۸سال باهم بودیم ولی الان کامل سردشده مبخواستم‌ببینم امکانش هست ک طلسمش کرده باشن؟
    مننون میشم پاسخ بدین

  3. بعر از باطل کردن سحر چه مدت زمان اثر باطل شدنش رو در زندگی خود میبینیم. و بعد از باطل شدنش زندگی جریان و روال عادی را مجددا از سر میگیرد؟لطفا در ایمیل که گذاشتم پاسخ را ارسال کنید ممنونم

    • بعر از باطل کردن سحر چه مدت زمان اثر باطل شدنش رو در زندگی خود میبینیم. و بعد از باطل شدنش زندگی جریان و روال عادی را مجددا از سر میگیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *