خانه / دعا / دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان

دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان را برای شما عزیزان قرار دادیم . در کتاب مفاتیح الجنان دعایی برای ارتباط با اموات نقل شده است .

دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان
دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان

دعای ارتباط با اموات و مردگان در خواب در مفاتیح الجنان,دعای ارتباط با مردگان,دعای تضمینی ارتباط با اموات,دعای ارتباط با اموات فوری و سریع,بهترین دعای ارتباط با مردگان,نحوه ارتباط با روح مردگان,ارتباط با ارواح در عالم رویا

گرچه ممکن است به طور اتفاقی ، انسان در عالم رؤیا با ارواح برخی مردگان ارتباط پیدا کند و آنها را ببیند، شاید این مسئله برای همگان اتفاق افتاده باشد که در حال خواب برخی اموات از علما، صلحا و یا بستگانشان را دیده باشند.

این کار ممکن و شدنی است، چون وقتی آدمی در حال خواب از مشغله‌های عالم حسی فارغ شد، روحش با موجودات عالم مثال و خیال ارتباط برقرار می کند و برخی چیزها را در آنجا مشاهده می‌کند که از آن میان ارواح گذشتگان است.

این که مردگان تا چه مقدار بتوانند به خواب ما بیایند، به آزاد بودن روح ایشان و ارتباط روحی ما با ایشان بستگی دارد.

به همین جهت مردگان ممکن است به خواب برخی افراد بیایند و به خواب افراد دیگر نیایند، در عین حال نمی‌توان در این مسأله نظر قاطعی ارائه داد.

ولی در کتاب مفاتیح الجنان آمده است:

شیخ کفعمی در مصباح و محدّث فیض در خلاصه الأذکار فرموده است:

دیدم در بعضی کتب اصحاب امامیه که هر کسی خواسته باشد در خواب، یکی از پیامبران(ع) و امامان(ع) را یا یکی از نزدیکان و والدین خود را ببیند، سوره های شمس، لیل، قدر، کافرون، اخلاص و معوذتین (فلق و ناس) را بخواند، سپس صد مرتبه سوره توحید بخواند، سپس صد مرتبه صلوات بر پیامبر(ص) و آل او بفرستد، آنگاه با وضو و به جانب راست بخوابد، ان شاءالله خواهد دید هر که را اراده کرده باشد و با او تکلّم خواهد کرد.

نسخه های دیگر آمده است این عمل را به جا آورد در هفت شب، بعد از آن که این دعا را بخواند:

(انشاالله خواهد دید هر که را اراده کرده باشد)

اللّهمّ انت الحیّ الّذی لا یوصف ـ و الایمان یُعرف منه، منک بدت الاشیاءُ و إلیک تعود، فما اقبل منها کنت ملجاهُ و منجاهُ و ما أدْبر منها لم یکن له ملجأٌ و لا ملجا منک إلاّ الیک فإسئلک بلا اله إلاّ أنت و أسئلک ببسم الله الرّحمن الرّحیم و بحقّ حبیبک محمدٍ(ص) سیّد النّبیین و بحقّ علیِّ خیر الوصیّین و بحقّ فاطمة سیّدة نساء العالمین و بحقّ الحسن(ع) و الحسین(ع) اللّذین جعلتها سیّدی شباب أهل الجنّة علیهم أجمعین السّلام أنْ تصلّی علی محمّدٍ و آل محمّد(ص) و أن ترینی میّتی (إمامی) فی الحال الّتی هو فیها

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *