خانه / چشم شور و چشم نظر / نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم

نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم را برای شما عزیزان قرار دادیم . چشم زخم واقعیت دارد و هر کس مورد چشم زخم قرار گیرد به بیماری ها و گرفتاری های مختلفی دچار می شود . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با چند نمونه از افرادی که مبتلا به چشم زخم شده بودند و به وسیله استاد علوم غریبه و شخی که در زمینه باطل کردن چشم زخم تبحر دارد درمان شده اند …

نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم
نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم

نمونه های عملی درمان چشم زخم و دعاهای در امان ماندن از چشم زخم,نمنه عملی چشم زخم,نمونه های افراد چشم زخم خورده,افرادی که مبتلا به چشم زخم شده اند,چند نمونه چشم زخم,ذکر و دعای حفظ از چشم زخم,نمونه عملی باطل کردن چشم زخم,درمان افراد چشم خورده

نمونه اول

من به دیدن بعضی از دوستان رفته بودم. آن‌ها به من گفتند: چند روزی است که کودکی شیر خوار پستان مادرش را نمی‌گیرد در حالی که قبلاً بطور طبیعی از شیر مادر تغذیه‌ می‌شده است. کودک را نزد من آوردند. من معوذات و پاره‌ای از دعاهای مسنون را بر او خواندم. و او را نزد مادرش فرستادم. لحظه‌ای بعد به من خوش خبری دادند که بچه پستان مادرش را می‌مکد و شیر می‌خورد. والحمد الله ولا حول ولا قوة إلا بالله.

نمونه دوم

نوجوانی فصیح و بلیغ و اهل سخن در یکی از مناسبات سخنانی می‌گوید:

وقتی شب به خانه برمی‌گردد گنگ می‌شود. پدرش خیلی نگران می‌شود. او را نزد پزشکان می‌برند. نتیجه‌ای نمی‌گیرند. بعد او را نزد من آوردند. من او را می‌شناختم از نوجوانان مسلمان و فعال بود.

پدرش برایم جریان را تعریف کرد. متوجه شدم که چشم خورده است. بر او معوذات را خواندم سپس بر مقداری آب آیات و دعاهای چشم زخم را خواندم، گفتم: هفت روز از این آب‌ها، هم بنوشد و هم غسل بکند.

پس از گذشت یک هفته او را نزد من آوردند، خوب شده بود بسیار خوشحال بود. آنگاه به او دعاهائی یاد دادم که صبح و شام بخواند تا از چشم زخم درامان باشد.

والحمد لله ولا قوة إلا بالله.

نمونه سوم

واقعۀ عجیب
این واقعه در خانۀ خود ما اتفاق افتاد مردی با مادرش نزد من آمد و گفت: مادرم، بیمار است. من آیاتی از کلام خدا را بر او خواندم. مرد در اطاق پذیرائی با من ماند و مادرش نزد بچه‌هایم رفت.

بعد از اینکه از منزل ما بیرون شدند، کرم‌های کوچک سفید رنگ بر خانۀ ما هجوم آوردند. هر چه جارو می‌کردیم، کم نمی‌شدند. همۀ شگفت‌زده شدیم. بعد من از همسرم پرسیدم که چه اتفاقی افتاده است؟ گفت: خدا بهتر می‌داند. ولی همین پیرزن با کنجکاوی، اطراف و داخل خانه را نگاه می‌کرد. و به بعضی چیزها خیره‌ می‌شد.

آنگاه من متوجه شدم که این، در اثر چشم زخم رخ داده است،‌ چنانکه مقداری آب طلبیدم و در آن‌ها آیاتی از کلام خدا تلاوت کردم و به گوشه‌های مختلف منزل، پاشیدم، فوراً کرم‌ها از بین رفت و خانه به حالت اول برگشت. الحمد لله الواحد الديّان.

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ أَشْهَدُ أَنْ لاَّ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *