خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بهترین ختم برای برآورده شدن حاجات

ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بهترین ختم برای برآورده شدن حاجات

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بهترین ختم برای برآورده شدن حاجات را برای شما عزیزان قرار دادیم . ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم دارای خواص و فوائد زیادی می باشد . این ختم از ختم های قوی و تضمینی برای طلب حاجات می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با طریقه ختم کردن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت حاجات …

ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بهترین ختم برای برآورده شدن حاجات
ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بهترین ختم برای برآورده شدن حاجات

ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم,ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای حاجت,ختم قوی و مجرب برای حاجات,ختم قوی و تضمینی مخصوص حاجات,ختم 40 روزه مخصوص حاجات,ختم مجرب و تضمینی برای حاجات,ختم 40 روزه ذکر

ذکر بسم الله الرحمن الرحیم برای برآورده شدن حاجات بسیار موثر است در ادامه ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بخوانید

برای برآورده شدن حاجات ذکر های فراوانی وجود دارد اما برخی ذکرهای تاثیر زیادی در برآورده شدن حاجات دارند

ذکر بسم الله الرحمن الرحیم یکی از ذکرهایی است که برای برآورده شدن حاجت بسیار تاثیر دارد .

ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم به این گونه است که به مدت ۴۰ روز می باشد و در روز اول ۱۰۰ مرتبه و در روز دوم ۲۰۰ مرتبه و … تا روز چهلم که ۴۰۰۰ مرتبه این ذکر را باید بگویید و حتما باید این ذکر را یکشنبه شروع کنید و پنجشنبه تمام شود .

این ذکر حاجات را بسیار زود برآورده می کند

در ادامه ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را در دعاگو بخوانید.

ختم ۴۰ روزه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم

ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم را تا ۴۰ روز انجام میدهید به این صورت که:

روز اول ۱۰۰ مرتبه روز دوم ۲۰۰ بار
تا روز چهلم ۴۰۰۰ بار
حتما باید یکشنبه شروع بشه و چهل روز بعدش حتما پنجشنبه هست که تمام میشه……
این ختم خیلی زود حاجت میده حتی در همین زمان ۴۰ روز… روزی که ختم تمام شد یه بسته خرما بگیرین و خیرات کنین…

از روایتی که کلینی از امام صادق (ع) نقل می‌کند :

آغاز همه کتب آسمانی «بسم الله الرحمن الرحیم» بوده است. این عبارت در ابتدای تمام سوره های قرآن، جز سوره برائت (توبه) آمده است. همچنین سوگند دادن خدا به «بسم الله الرحمن الرحیم»، در برخی ادعیه، حاکی از ارزش این آیه است.

على بن اسباط گوید :

امام رضا علیه السلام به من فرمود: وقتى براى سفر یا غیر آن از منزل بیرون مى روى بگو: ((بسم الله امنت بالله توکلت على الله ما شاء الله ، لا حول و لا قوه الا بالله )) زیرا اگر شیطان با تو ملاقات کرد ملائکه با تازیانه بر سر و صورت او مى زنند و مى گویند: بر او راهى ندارى ؛ چون او نام خدا را برد و ایمان به او آورد و بر او توکل نمود.

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام فرمود:

اگر کسى از شما موقع وضو نام خدا را بر زبان جارى نکند، شیطان در وضو او شرکت مى کند و اگر انسان هنگام خوردن و آشامیدن و لباس پوشیدن ((بسم الله )) نگوید، شیطان در آن کارها شرکت مى کند.

ابوحمزه ثمالى مى گوید:

على بن حسین علیه السلام به من فرمود:اى ثمالى ! هنگامى که وقت نماز برسد، شیطان مى آید و روى شانه مى نشیند و مى گوید: آیا نام خدا را برده اى ؟ اگر بگوید: بلى از او دور مى شود و اگر بگوید: خیر، بر شانه او مى نشیند تا این که نماز خوانده شود و مردم پراکنده گردند.

ابوحمزه ثمالى مى گوید: عرض کردم : آیا آنها قرآن نمى خوانند؟ آن حضرت فرمودند: چرا ولى آن چه تو فکر مى کنى نیست .اى ثمالى ! مراد بلند گفتن ((بسم الله الرحمن الرحیم )) است که شیطان را دور مى کند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *