خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت

ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت را برای شما عزیزان قرار دادیم . خواندن سوره یاسین یا همان سوره یس آثار و برکات زیادی دارد . در این پست طریقه ختم سوره یس به هفت روش را قرار دادیم . هر کدام از این روشهای ختم سوره یاسین فوائدی دارند یکی برای حاجت دیگری برای شفای بیماری و طول عمر …

ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت
ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت

ختم های مجرب سوره یس برای حاجات و طول عمر و شفای بیماری و عزت و معیشت,ختم مجرب سوره یس,ختم های سوره یس,ختم سوره یس برای حاجت خواستن,طریقه ختم سوره یس,هفت روش برای ختم سوره یس,بهترین ختم سوره یس,انواع روشهای ختم سوره یاسین,آشنایی با نحوه ختم سوره یس,ختم سوره یس برای عزت و,ختم سوره یس برای طول عمر

هر کس برای رضای خدا آن را بخواند گناهانش آمرزیده شود، و دوازده برابر قرآن ثواب به او داده شود؛ و هر بیماری که نزد او این سوره را بخوانند، به هر حرفی از این سوره ده ملک نازل شود نزد آن بیمار، صف زده می ایستند و برای او استغفار می کنند، و اگر اجل او رسیده باشد، وقت قبض روحش حاضر شوند و او را در تشییع جنازه کنند، بر او نماز بخوانند، و او را دفن کنند. هر که وقت احتضار بخواند، یا دیگری نزد او بخواند، رضوان بهشت نزد او آید و شربتی از شراب به او دهد و او را سیراب کند؛ وقتی که از قبر بیرون آید، سیراب باشد تا بهشت رود…

و کسی که آن را بخواند گویا به حج رفته و کسی که قرائت آن را بشنود، چنان است که هزار اشرفی در راه خدا تصدیق کرده است. و اگر زنی شیرش کم باشد و بنوشد شیرش زیاد شود، و هر که آن را با خود دارد از چشم بد و از شر جن حفظ شود و خواب های راست و خوب ببیند و یس شش ختم دارد.

ختم سوره یاسین

ختم اول سوره یس :

از روز جمعه شروع کند، روزی سه بار بخواند تا روز پنجشنبه؛ و هر روز بعد از آنها دعای یا من تحل به عقد المکاره را بخواند و به جهت دشمن سه شنبه شروع کند و جهت عزت یکشنبه و جهت معیشت پنجشنبه.

شب نیم شعبان سه بار یس را بخواند، مرتبه اول طول عمر؛ بار دوم عافیت از بلا؛ و بار سوم توفیق انجام وظیفه؛ و در هر بار بعد از آن یا من تحل به عقد المکاره رابخواند.

ختم دوم سوره یس:

در یک مجلس ۲۱ بار آن را بخواند و در خاتمه دعایی که ذکر می شود بخواند.

ختم سوم سوره یس :

با وضو رو به قبله (روز جمعه) صد صلوات فرستد، شروع به تلاوت یس کند، حاجت خود را در سه جا از خدا بخواهد، یکی بعد از امام مبین؛ و بعد از فلک یسبحون؛ و بعد از سلام قولا من رب رحیم ؛ و چون به این آیه رسد ۳۴ بار تکرار کند، و چون از سوره فارغ شود گوید:

سبحان المفرج عن کل محزون سبحان المخلص عن کل مسبحون سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان العالم عن کل مکنون سبحان من جعل حزائنه بین الکاف و النون سبحان من اذا اراد شیئاً یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی ء و الیه ترجعون .

سپس بگوید:

اللهم افتح لی ابواب رحمتک و ابواب خزائنک بحق سوره یس و تفضلک و کرمک یا ارحم الراحمین

پس صد و یک بار بگوید یا مفرج الهم فرج و قدرت خدا را بنگرد.

ختم چهارم سوره یس :

جهت مطالب مشروعه روز نخست برای پیغمبر خاتم (صلی الله علیه و آله و سلم) هدیه کند، روز دوم به علی مرتضی (علیه السلام)، سوم فاطمه ی زهرا (ع) و چهارم به امام حسن (علیه السلام)، پنجم به سیدالشهداء (علیه السلام) بعد بگوید: الهی این پنج بزرگوار را شفیع آوردم تا حاجتم را بر آوری. ان شاء الله دعا مستجاب شود.

ختم پنجم: آن را بخواند، آیه ی (سلام قولا) را ۷۰ بار تکرار کند و مطلب را از خدا بخواهد.

ختم ششم سوره یس :

در هنگام درماندگی با توجه یس را بخواند، به هر مبین که رسد حاجت خود را از خداوند بخواهد؛ مداومت کند تا مراد رسد ان شاء الله.

ختم هفتم سوره یس :

در اثر آمده هر کس سوره ی یس را بنویسد و بشوید با عسل بخورد از بلیات و دردها شفا یابد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *