خانه / ذکر و دعای گرفتن حاجت (برآورده شدن حاجت) / حاجت گرفتن از امام رضا در حرم

حاجت گرفتن از امام رضا در حرم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com حاجت گرفتن از امام رضا در حرم را برای شما عزیزان قرار دادیم . امام رضا (ع) حاجت همه را برآورده می کند به شرطی که با دلی صاف و نیتی پاک در حرمش از اون حاجت بخواهید مسلما حاجت روا خواهید شد . بسیاری از افرادی که بیماری خاصی داشته اند در حذم امام رضا حاجت گرفته اند و شفا پیدا کرده اند .

حاجت گرفتن از امام رضا در حرم
حاجت گرفتن از امام رضا در حرم

حاجت گرفتن از امام رضا در حرم,حاجت روایی امام رضا,برآورده شدن حاجت امام رضا,حاجت گرفتن در حرم حضرت رضا,حاجت خواستن از امام هشتم رضا,حاجت شفای بیماری از امام رضا,شفای بیماری توسط امام رضا

حاجت از امام رضا

شخصی به امام رضا(ع) عرض کرد: «به خدا سوگند! هیچکس در روی زمین از جهت برتری و شرافت اجداد، به شما نمی‌رسد».

امام رضا (ع) فرمودند:

«تقوی به آنان شرافت داد و اطاعت پروردگار، آنان را بزرگوار ساخت».

امام رضا (ع) در این حدیث می‌فرماید:

پدران من را تقوا با شرافت کرد، چرا که امام گناه نمی‌کند و تقوای الهی را پیشه خود می‌سازد.

به عنوان نمونه، امام سجاد(ع) آن قدر عبادت می‌کرد که سالی دو بار پیشانی‌شان را به خاطر اینکه پینه بسته بود، قیچی می‌کردند به خاطر همین لقب «زین‌العابدین» را به ایشان دادند.

امام زین‌العابدین (ع)، با آن عبادت‌هاى فراوان و طولانى، عبادت خود را کوچک‏تر و کمتر از عبادت امام على(ع) قلمداد مى‏کرد، از شگفتى احوال آن حضرت، آن است که شب‌ها به فقرا کمک می‌کرد و روزها نخلستان‌ها را آبیاری می‌کرد و با این حال عبادت‌های طولانی داشته است.

امام رضا(ع) می‌فرماید :

بهترین مردم، کسی است که تقوایش بیشتر از من باشد و اطاعت بیشتر از خدا داشته باشد.

اگر حاجتی داشتی، امام رضا (ع) را سه مرتبه به جان امام جواد (ع) قسم بده که برآورده می‌شود و من خودم حاجتی داشتم و این کار را کردم و در همان شب آیت‌الله سیّد محمّد خوانساری را در خواب دیدم و پاکتی را که محتوای بیست هزار تومان بود به من دادند چون نام ایشان «سیّد محمّد تقی» بود، فهمیدم امام جواد (ع) به ما عنایت کرده‌اند و حاجتم بیشتر از طلبم برآورده شد!

در حرم امام هشتم علیه‌السلام بنشینید، همین که حرم ساعت یک نیمه شب شلوغ است، دو نیمه شب شلوغ است، سرگذشت کسانی را که از امام رضا علیه‌السلام شفا گرفته‌اند بخوانید، ارادت به امام هشتم(ع) پیدا می‌کنید و وقتی که به امام هشتم(ع) ارادت پیدا کردید، خداشناس می‌شوید، اگر امام هشتم علیه‌السلام یک رییس جمهور بود، یک مقام دنیایی بود، آیا ساعت دو نیمه شب هم حرمش شلوغ بود؟!

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *