خانه / ختم های مجرب و معتبر / خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین

خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیه 12 سوره مبارکه یاسین خواص و فوائد فراوانی دارد . برای کسب عزت و بزرگی در پیش بزرگان و پادشاهان ختم آیه شماره 12 سوره مبارکه یس توصیه می شود . متن کامل آیه 12 سوره یس به همراه ترجمه و تفسیر آیه دوازدهم سوره یس را در ادامه از سایت دعاگو قرار دادیم ….

خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین
خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین

خواص ختم آیه 12 سوره یس + ترجمه و تفسیر آیه 12 سوره یاسین,ختم آیه 12 یس,ختم های مجرب آیات سوره یس,ختم آیه شماره 12 یاسین,ختم آیه 12 یس برای عزت و بزرگی,تفسير آيه 12 سوره ياسين,امام مبین در ایه 12 سوره یاسین کیست,معنی کلمات آیه 12 یس

ختم آیه 12 یس

جهت عزت در نظر امراء و ملوک به مشک و زعفران نوشته با خود دارد

إِنَّا نَحْنُ نُحْيِي الْمَوْتَىٰ وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ۚ وَكُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْنَاهُ فِي إِمَامٍ مُبِينٍ

ما مردگان را باز زنده می‌گردانیم و کردار گذشته و آثار وجودی آینده‌شان همه را ثبت خواهیم کرد، و در لوح محفوظ و روشن خدا (یا قلب امام خلیفة اللّه) همه چیز را به شماره آورده‌ایم.

معانی کلمات آیه 12 سوره یاسین :

«مَا قَدَّمُوا»:

اعمال خوب و بدی که در دنیا انجام داده‌اند و پیشاپیش به آخرت فرستاده‌اند.

«آثَارَهُمْ»:

چیزهائی را که باقی گذارده‌اند و بر جای نهاده‌اند، اعم از آثار خیری همچون مسجد و مدرسه و بیمارستان و دیگر موقوفات، و آثار بدی همچون غصب املاک و بنای میخانه‌ها و کتابهای گمراه کننده و طرحهای استعمارگرانه و پروژه‌های خانمانسوز و ستمگرانه. یا عبادات و کارهای نیکی که می‌بایست بکنند، ولی نکرده‌اند، و معاصی و کارهای بدی که می‌بایست نکنند، ولی کرده‌اند.

«أَحْصَیْنَاهُ»:

سرشماری کرده‌ایم. ضبط و ثبت نموده‌ایم.

«إِمَامٍ مُّبِینٍ»:

کتاب آشکار. کتاب روشنگر. مراد لوح محفوظ است که کتاب جامع و عمومی است و همه اعمال و همه حوادث و همه موجودات این جهان در آن ثبت و ضبط می‌گردد، و به منزله کتاب اصلی یا دفتر کلّ برای نامه اعمال شخصی بندگان (نگا: اسراء / ، کهف / ، حاقّه / و ) و نامه اعمال عمومی ملّتها (نگا: جاثیه / ) است.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *