خانه / ختم های مجرب و معتبر / خواص ختم آیه 27 سوره یس برای درد کمر + ترجمه و تفسیر آیه

خواص ختم آیه 27 سوره یس برای درد کمر + ترجمه و تفسیر آیه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص ختم آیه 27 سوره یس برای درد کمر + ترجمه و تفسیر آیه را برای شما عزیزان قرار دادیم .آیه 27 از سوره مبارکه یس دارای خواص و فضیلت زیادی می باشد . ختم آیه 27 سوره مبارکه یس برای رفع درد در ناحیه کمر بسیار موثر می باشد . در ادامه همچنین معنی کلمات آیه 27 سوره یس به همراه ترجمه و تفسیر آیه 27 سوره یاسین را قرار دادیم …

خواص ختم آیه 27 سوره یس برای درد کمر + ترجمه و تفسیر آیه

خواص ختم آیه 27 سوره یس برای درد کمر + ترجمه و تفسیر آیه,ختم آیه 27 سوره یس,ختم های مجرب سوره یس,ختم قوی برای رفع درد کمر,ختم مجرب برای کمر درد,ختم مخصوص درمان کمر درد شدید,معنی کلمات آیه 27 یس,شرح آیه 27 یس

ختم آیه 27 سوره یس

جهت درد کمر به مشک و زعفران نوشته با خود دارد

بِمَا غَفَرَ لِي رَبِّي وَجَعَلَنِي مِنَ الْمُكْرَمِينَ

ترجمه فارسی آیه :

که خدا چگونه در حق من مغفرت و رحمت فرمود و مرا مورد لطف و کرم قرار داد.

معانی کلمات آیه

«بِمَا غَفَرَ لِی»:

به چه سبب و در برابر چه کاری مرا بخشیده است؟ مراد تحقیر عمل خود و تعظیم مغفرت خدا است. چه غفرانی نصیبم کرده است. مراد اظهار تعجّب از الطاف بی‌حدّ پروردگاری است. بدانچه خدا مرا بخشیده است. خلاصه «مَا» می‌تواند موصوله و استفهامیّه و مصدریّه باشد.

تفسیر آیه :

(که پرورگارم مرا آمرزیده و مرا ازمکرمین قرار داده است .)در اینجا آن مرد مؤمن برای تایید مجدد رسولان می گوید: من به خدای شما ایمان آوردم پس بشنوید و شاهد باشید واین کلام او در حکم تجدید شهادت به حق و تاکیدایمان ، پس از اقامه حجت است .

ظاهرا پس از این گفتگو و حجت های قاطع ، مردم آن قریه ، چون دیدند در برابرحجت او عاجز هستند و نمی توانند پاسخ او را بدهند، او را کشتند و درهمان لحظه خدای تعالی از ساحت قدس خود به او خطاب کرد که داخل بهشت شو، بنابراین مراد از بهشت در اینجا بهشت برزخ است ، نه بهشت آخرت و در آن لحظه آن مرد مؤمن که در حالت موتش نیز قصد نصیحت و خیرخواهی مردم خود را داشته می گوید: ای کاش مردم من می دانستند که پروردگارم چه سعادتی نصیب من کرده و مرا آمرزیده و از افراد صاحب کرامت نموده است .

موهبت اکرام بسیار وسیع است که شامل اکرام به نعمت نیز می شود اما کرامت بنده در نزد خدا به معنای اکرام کردن خدا نسبت به او و قرار دادن او در زمره بندگان مکرم الهی است که این وصفی است که فقط شامل ملائکه و افرادی می شود که در ایمانشان به کمال رسیده اند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *