خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت

ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت را برای شما عزیزان قرار دادیم . خاتم سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجت و رسیدن به خواسته در قبرستان و سر قبر شخص مومن . ختمی سوره های قرآنی در قبرستان برای طلب حاجت که بسیار موثر و کارگشا می باشد …

ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت
ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت

ختم مجرب در سر قبر اموات برای برآورده شدن حاجت,ختم مجرب,ختم سر قبر اموات برای حاجت,ختم تضمینی برای حاجت گرفتن,ختم سر قبر اموات برای حاجت,بهترین ختم برای حاجت روایی,ختم تضمینی بر سر قبر اموارت در قبرستان,ختم سوره های قرآنی برای حاجت

دوستان امروز پنجشنبه راحت میتونین این ختم رو وقتی مزار اموات تشریف میبرین انجام بدین و قدردان باشید

حاجات و مهمات

هر کس حاجتی دارد به سر قبر مومنی برود و سه مرتبه فاتحة الکتاب را بخواند و سپس خاتمه سوره بقره یعنى آمن الرسول را تا آخر (احتمالاً آخر سوره) بخواند بعد برای اهل قبور سلام دهد و حاجتش را بخواهد:

آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنْزِلَ إِلَیْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلائِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ (٢٨٥)

این رسول به آنچه خدا بر او نازل کرده ایمان آورده و مؤمنان نیز همه به خدا و فرشتگان خدا و کتب و پیغمبران خدا ایمان آوردند (و گفتند) ما میان هیچ یک از پیغمبران خدا فرق نگذاریم، و (همه یک زبان و یک دل) اظهار کردند که ما (فرمان خدا را) شنیده و اطاعت کردیم، پروردگارا، ما آمرزش تو را خواهیم و (می‌دانیم) بازگشت همه به سوی توست.

لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلا وُسْعَهَا لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ (٢٨٦)

خدا هیچ کس را تکلیف نکند مگر به قدر توانایی او، نیکیهای هر کس به سود او و بدیهایش نیز به زیان خود اوست. پروردگارا، ما را بر آنچه به فراموشی یا به خطا کرده‌ایم مؤاخذه مکن. بار پروردگارا، تکلیف گران و طاقت فرسا که بر پیشینیان ما نهاده‌ای بر ما مگذار. پروردگارا، بار تکلیفی فوق طاقت ما بر دوش ما منه، و بیامرز و ببخش گناه ما را، و بر ما رحمت فرما، تنها آقای ما و یاور ما تویی، پس ما را بر گروه کافران یاری فرما.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *