خانه / علوم غریبه / عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه – ارتباط با ارواح و موکلین

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه – ارتباط با ارواح و موکلین

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه – ارتباط با ارواح و موکلین را برای شما عزیزان قرار دادیم . اعمال رحمانی دارای تاثیرات مثبت در زندگی انسان می باشد و اعمال غیر رحمانی مسلما تاثیرات منفی نسل به نسل بر روی فرد خواهد داشت . برای آشنایی بیشتر با خواص اعمال رحمانی و اعمال غیر رحمانی و نحوه ارتباط با موکل و ارواح به ادامه مطلب مراجعه کنید

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه - ارتباط با ارواح و موکلین

عمل رحمانی در علوم غریبه,عمل غیر رحمانی در علوم غریبه,عمل رحمانی و غیر رحمانی,روش ارتباط با ارواح در علوم غریبه,ارتباط با موکلین در علوم غریبه,خواص عمل رحمانی و غیر رحمانی,عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل,برقراری ارتباط با موکل و ارواح

این اعمال که بر دو نوع است :

1 – عمل رحمانی

2 – غیر رحمانی

بطور معمول نشانه اجابت عمل خاص در اینها میتواند چرخش لوح یا مشی لوح بر سطح صاف و …… باشد که در آن از عزایم عبرانی یا سریانی و …. حتما استفاده میشود و البته از شروط اجابت عمل است.

عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل از این عزایم است که برای نتیجه دائم در برخی از اعمال، بهتر است در خاتمه با ذکر زمان (مثلا الی الابد یا الی یوم القیامه) همراه باشد و این مهم است.

همانگونه که اعمال رحمانی تاتیرات مثبت تقریبی بر آن مترتب میباشد اما اعمال غیر رحمانی میتواند نسل در نسل بر فرد مورد نظر تاثیرات مخرب داشته باشد.

نعوذ بالله من عمل الشیاطین اعمال غیر رحمانی میتواند از باب تهلیک و عقد و جحد و تمریض و …. بر اساس مربع یا مثلث و از این قبیل باشد که در این عمل طبایع چهارگانه نیز منظور نظر است و مثلا در عمل به عملیات از نوع خاکی میتوان از لوازم خاصی مثل کافور و کفن و … استفاده کرد.

قبلا هم مذکور افتاده که برای تاثیر این اعمال (مثل قلقطیر آتشی) و در خواندن عزیمت حتما باید موکل یا موکلینی در خدمت معزم باشد.

در غیر این صورت اصلا مشی لوح بی معنی خواهد بود.

معزم خاتم طاعت را در دست میگیرد و قرائت عزیمت میکند.

مثلا در قسمتی از عزیمت خود میگوید :

عزمت (الزمت ، اوجبت و ….) علیکم ایها الموکلین المطیعین الحاضرین بعزایم العبرانی و سریانی و دعوات الجلالی و بحق هذه الخاتم فی یدی افعلوا ما توءمرون ….

و این عزیمت که میتواند با لفظ عزمت و اقسمت و الزمت و از این قبیل شروع شود ممکن است چندین مرتبه تکرار شود.

در مورد خاتم طاعت نیز همان حکم ظاهری و مادی از موکلین (جنها) هست که با راهنمایی استاد عامل قبلی حادث شده و البته نیاز به توضیح ندارد.

ارتباط با ارواح و موکلین از دو طریق است که یا اجباری است و یا تعبیر به اختیار میشود.

حالت اول همان ضربه زدن ارواح است و شدیدا آسیب زاست.

در حالت قهری و اجباری، فرد خودش دارای این قدرت است .

اما حالت اختیاری همان حالتی است که با رعایت ایام تتریض خاص و بخورات مناسب و مثلا رعایت منازل چهارگانه طبایعی (رصد) و مهمتر از همه راهنمایی استاد عامل صورت میگیرد که این عمل همان تسخیر است.

( در واقع استاد عامل میتواند عامل به چندین طریق تسخیر باشد و میتواند درهمان مواردی که عامل به تسخیر است اذن دهد.

مثلا عامل تسخیر تمخیثا در صورتی که عامل بر تسخیر تیجان نباشد نمیتواند برای تیجان یا بشمخ اذن دهد.) در هر دو این حالات ارتباط با ارواح و موکلین (اجباری و اختیاری) ، فرد میتواند کارهایی خاص انجام دهد ….

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *