خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر)

آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر) را برای شما عزیزان قرار دادیم . سحر تفریق و ربط یکی از بدترین نوع سحر و طلسم است . سحر تفریق و ربط یاعث کینه و دشمنی و جدایی و دوری و نفرت میان دو نفر یا زن و شوهر یا برادر از برادر و یا پدر از برادر و موارد دیگر می شود . در ادامه از سایت دعاگو اطلاعات بیشتری درمورد سحر و طلسم تفریق و ربط قرار دادیم .

آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر)
آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر)

آشنایی با سحر تفریق و ربط (سحر نفرت و جدایی میان دو نفر),سحر تفریق و ربط,سحر و طلسم تفریق زن و شوهر,سحر و طلسم ربط چیست,سحر و طلسم برای جدایی زن و شوهر,سحر تفریق دوری بین دو نفر,طلسم جدایی میان زوجین,طلسم تفرقه انداختن بین دو نفر,سحر و جادو دشمنی و عداوت زن و شوهر

در این سحر و طلسم ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل می نماید.

این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین می نمامند.

بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.

اما سحر ربط ، همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند.

این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند.

این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است.

این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *