خانه / دعا برای باطل کردن طلسم سحر و جادو / سحر و طلسم جنون و دیوانگی – علائم و نشانه طلسم جنون

سحر و طلسم جنون و دیوانگی – علائم و نشانه طلسم جنون

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سحر و طلسم جنون و دیوانگی – علائم و نشانه طلسم جنون را برای شما عزیزان قرار دادیم . سحر و طلسم جنون و دیوانگی یکی دیگر از طلسمات شیطانی است که شخص ساحر یک جن خبیث را در ذهن و مغز شخص مسحور مستقر میکند و باعث می شود شخص فراموشی شدید و نقصان کلام و بیقراری شدید پیدا کند . علائم و نشانه های سحر و طلسم جنون و دیوانگی در ادامه قرار دادیم . برای باطل کردن طلسم جنون و دیوانگی نیز آیات قرآنی بسیار موثر هستند …

سحر و طلسم جنون و دیوانگی - علائم و نشانه طلسم جنون

سحر و طلسم جنون و دیوانگی – علائم و نشانه طلسم جنون,طلسم جنون چیست,سحر و طلسم جنون,سحر دیوانگی شخص,طلسم برای دیوانگی,طلسم جنون و دیوانگی معشوق,آیات قرآنی باطل کردن سحر جنون,آیات باطل کننده طلسم جنون,آیه برای درمان طلسم دیوانگی,سوره برای درمان سحر و طلسم جنون

سحر جنون:

این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

جنون یا دیوانگی دو گونه است:

۱- قسمتی با اختلالات مغزی ارتباط دارد که از لحاظ علم ساینس و طب قابل بررسی می باشد.

۲- و گونه ی دیگرِ آن،طوری است که داکتر و طبیب از تشخیص آن عاجز بوده و هیچ گونه اختلالات را تشخیص نمی دهددرحالی که اجنه و شیاطین مسبب آن هستند.
در این نوع سحر، ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود.

همچنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند.

پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ طبی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

سحر جنون و یا دیوانگی موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد میکند.

جنون به معنای دیوانگی و جن زدگی است که در اثر ارتباط و تصرف جنیات در انسان ایجاد می شود و شخص مجنون قدرت تفکر صحیح را از دست می دهد.

علایم سحر جنون و دیوانگی:

۱- نا آرامی و سستی.
۲- یادفراموشی شدید.
۳- سخنان پراگنده و بی ربط.
۴- خیره شدن و نگاه کردن به جائی.
۵- نا آرامی و عدم آرامش در یکجا.
۶- بی صبری و عدم توانائی ثبات بر یک کار.
۷- بی‌اهمیت بودن نسبت به قیافۀ ظاهری خود.
۸- و وقتی بیماری بر او شدت می‌یابد بدون اینکه بداند به کجا می‌رود، پیش می‌رود و گاهی در جاهای دور و متروکه می‌خوابد.

چگونگی انجام سحر دیوانگی:

جن به دستور ساحر، ‌وارد جسم بیمار می‌‌شود و بر مغز و قوۀ تفکر او مسلط می‌گردد و به تدریج علامات آن در شخص مورد نظر ظاهر می‌شود.

علاج سحر دیوانگی:

الله سبحانه و تعالی کتابی سراسر رحمت را نازل فرموده ،که با ایمان وعمل به آن، انسان می تواند، هم در این دنیا خوشبخت باشد، و هم طعم واقعی خوشبختی را درآن دنیا تجربه نماید.

برای علاج سحر جنون و دیوانگی سوره های زیر را بایستی بر مسحور رقیه و دم کرد:

۱- سوره ی فاتحه را به ترتیبی که بیان شد بر او بخواند.

۲- اگر حالت بی‌هوشی به او دست داد، همانطور که قبلاً بیان شد با او رفتار شود.
۳- و اگر بی‌هوش نشد، دم را سه مرتبه تکرار بکند باز هم اگر نشد به سوره‌های زیر تایک ماه روزانه دو یا سه بار گوش فرا دهد:

۱- سوره ی بقره،
۲- سوره ی هود،
۳- سوره ی حجر،
۴- سوره ی صافات،

۵- سوره ی ق،
۶- سوره ی رحمن،
۷- سوره ی مُلک،
۸- سوره ی جن،
۹- سوره ی الأعلى،
۱۰- سوره ی زلزله،
۱۱- سوره ی هُمَزه،
۱۲- سوره ی کافرون،
۱۳- سوره ی فلق
۱۴- و سوره ی ناس.
باید توجه داشت که بیمار، هنگام شنیدن این سوره‌ها احساس نفس تنگی شدید می‌کند و گاهی امکان دارد با شنیدن این سوره‌ها دچار بی‌هوشی بشود و جن بزبان او سخن بگوید.
و گاهی هم امکان دارد ۱۵ روز اول احساس درد شدید بکند که به تدریج تا پایان ماه کمتر و به حالت طبیعی بر می‌گردد و در آن وقت دَم را بر او دو مرتبه بخاطر اطمینان بیشتر باید تکرار کرد.
۴- مریض در اثناء علاج داروی آرام بخش استفاده نکند زیرا علاج را فاسد می‌کند.
۵- همچنان، برای طرد جن، رفتن در محلاتی که چراغان است و از روشنی زاید در تنویر محل استفاه شده، در صورتیکه در آنجا منکراتی نباشد، مؤثر واقع میشود.
۶-امکان دارد که مدت علاج از یک ماه کمتر و از سه ماه بیشتر طول بکشد.
۷- هنگام علاج لازم است که بیمار از گناهان کوچک و بزرگ مانند: شنیدن موسیقی، استعمال دخانیات، سهل‌انگاری در نماز و بی‌حجابی پرهیز بکند.
۸- اگر بیمار احساس درد معده کرد، دلیل این امر است که سحر از نوع خوردنی و یا نوشیدنی بوده است.

بنابر این، آیات را بر مقداری آب بخواند و مریض در مدت معالجه از آن آب بنوشد تا سِحری که داخل شکمش رفته باطل شود و استفراغ بکند.

عزیزان گرانقدر:

لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام من تازه فهمیدم دعای جنون دارم چون علائماشو ک داشتم میخوندم بامن مطاابقت داره تموم سورهایک اسم برده شدرو باید بخونم؟؟دم چیه؟؟روزی دوسه بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *