خانه / دسته‌بندی نشده / رمزگشایی علامت رد پا و جای پای انگشت دار داخل غار در دفینه

رمزگشایی علامت رد پا و جای پای انگشت دار داخل غار در دفینه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com رمزگشایی علامت رد پا و جای پای انگشت دار داخل غار در دفینه را برای شما عزیزان قرار دادیم . معمی و مفهوم و کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های جای پا و رد پای دارای انگشت در داخل غار و کف غار و سقف و دیواره های غار در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی .

رمزگشایی علامت رد پا و جای پای انگشت دار داخل غار در دفینه

رمزگشایی علامت رد پا و جای پای انگشت دار داخل غار در دفینه,علامت و نشانه جای پا در دفینه,مفهوم نشانه جای پا در دفینه,جای پای دارای انگشت در غار,کارشناسی نشانه جای پای انگشت دار در دفینه

درازای پا را اندازه بگیرید و برای هر سانتیمتر یک قدم به جهت انگشتان را بررسی کنید، در غرب و شمال غرب هر قدم یک متر می باشد.

در بعضی جاها هم هر قدم 70 سانتی متر می باشد. در جهت پا در آن فاصله باید توده سنگریز یا خاکریز باشد.

باید در جهت پا، و با آن مسافت، سنگ، توده و یا تپه خاک وجود داشته باشد.

رد پا به معنای مزار می باشد. محل مزار را راست یا چپ بودن پا ، بزرگی پا ، پاشنه دار یا انگشت دار بودنش و سنگی که رد پا روی آن است کانال و یا نشان سوراخ معلوم می کند.

از طرفی در اطراف تخته سنگی که رد پا روی آن پیدا شده حتما نشانه هایی پیدا میشود. بله، رد پا نشان مزار است. در نزدیکی، زیر خاک نیز، روی تخته سنگ می تواند نشانی به شکل کاسه حک شده باشد.

معمولا در پشت رد پا می باشد، مسافت می تواند تا 20 متر هم باشد، در زیر خاک روی سنگ می تواند نشانه جوغن باشد.

در سنگ نشانه کانال هم می تواند باشد و یا تخته سنگ های سوراخی که با خاک پوشیده شده نیز می تواند باشد، قسمت سر تخته سنگ ها سطح زمین هستند، قسمت جلوی سنگ را بررسی کن، می تواند در ورودی باشد. در جهت رد پا و به اندازه قد دو انسان جلو را بررسی کن.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام استاد من رویه تخته سنگ کوچیک ردپا پیدا کردم که زیر پاشنه پا یه جوغن کوچک وجود دارد میشه لطفاً راهنماییم کنید باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *