خانه / دعا / دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر جهت جلوگیری از دخالت انان

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر جهت جلوگیری از دخالت انان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر جهت جلوگیری از دخالت انان را برای شما عزیزان قرار دادیم . در زندگی مشترک زن و مرد بسیار اتفاق افتاده است که خانواده شوهر یا همسر در زندگی مشترک آنها دخالت می کنند و باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شوند . به همین منظور برای بستن زبان خانواده شوهر و جلوگیری از دخالت خانواده شوهر در زندگی مشترک زوجین دعای زیر بسیار موثر می باشد . این دعا در امر حلال استفاده شود …

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر جهت جلوگیری از دخالت انان

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر جهت جلوگیری از دخالت انان,دعای زبان بند مجرب,دعای زبان بند خانواده شوهر,دعای بستن زبان خانواده شوهر,دعای سریع الاجابه زبان بند,دعای قوی و تضمینی زبان بند,دعای قرآنی زبان بند,دعای جلوگیری از دخالت خانواده شوهر,دعای بستن زبان مادر شوهر از راه دور

بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند قوی و فوری به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند.

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید.

« بسم الله الرحمن الرحيم. قال رجلان من الذين انعم الله عليهما ادخلوا عليهم الباب فإذا دخلتموه فإنكم غالبون وعلى الله فتوكلوا إن كنتم مؤمنين »

************

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود .

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید.

« تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *