خانه / خواص دعاهای قرآنی / بهترین سوره ها برای شفای بیماری از منظر ادیان الهی

بهترین سوره ها برای شفای بیماری از منظر ادیان الهی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بهترین سوره ها برای شفای بیماری از منظر ادیان الهی را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره های قرانی دارای خواص و فضیلت فراوانی می باشند . خواندن برخی از سوره های قرآنی برای رفع مریضی و شفای بیماری ها توصیه شده است . از جمله سوره های قرآنی برای شفای بیماری سوره مبارکه یس و سوره حشر و سوره حمد می باشد …

بهترین سوره ها برای شفای بیماری از منظر ادیان الهی

بهترین سوره ها برای شفای بیماری از منظر ادیان الهی,سوره برای شفای بیماری,سوره مجرب شفای سریع بیماری,سوره تضمینی شفای بیماری,کدام سوره برای شفای بیماری خوب است,سوره برای رفع مریضی و شفای بیماری,سوره مخصوص بیماری,سوره برای درمان بیماری سخت

سوره برای شفای بیمار یکی از اعجاب قرائت قرآن کریم است که بر اساس بسیاری از احادیث و نقل قول های رسیده از ادیان و پیامبران توصیه های عدیده ای در این رابطه شده است. به گونه ای که می توان گفت بار ها تاثیرات معجزه آسای قرائت انواع سوره ها در شفای بسیاری از بیماری های لاعلاج دیده شده است، از این رو هر مومنی در رو به رویی با بیماری علاوه بر قرائت دعا و درخواست مستقیم از خداوند متعال به خواندن و قرائت سوره هایی می پردازد که شفای بیماری یکی از خواص اعجاب انگیز آن ها می باشد.

لازم به ذکر است اگر کمی منابع دینی مختلف را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار دهید، می توانید در مورد انواع سوره برای شفای بیمار اطلاعات جامعی به دست آورید که نتایج حاصل از قرائت آن ها به عینه توسط افراد کثیری مشاهده شده است. از این رو ما در ادامه به جهت معرفی سوره برای شفای بیمار چند مورد از سوره هایی که به کرار توصیه شده اند را آورده ایم.

بهترین سوره ها برای شفای بیمار از منظر ادیان الهی

در بسیاری از احادیث به یادگار مانده از زمان پیدایش اسلام، عناوین بسیاری از سوره ها آمده است که منجر به شفای لاعلاج ترین بیماری ها می شوند.

در بخش پایین بعضی از بهترین سوره ها برای شفای بیمار از منظر ادیان الهی را آورده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • سوره ی پر برکت حمد: یکی از اصلی ترین خواص و فواید سوره ی پر برکت حمد شفای انواع بیماری هاست که از طرف پیامبر اکرم (ص) و همچنین امامان بسیاری نظیر امام علی و امام صادق (ع) در درمان بیمار پیشنهاد می شود. در اکثر احادیث آمده است که اگر هفت تا صد بار این سوره ی پر خاصیت قرائت شود، اِن شاء الله شفای بیمار را به همراه خواهد داشت.
  • سوره ی مبارکه ی یس: تلاوت مرتب سوره ی یاسین نه تنها شما را از بلا های جسمی و بسیاری از آفت های خطر آفرین دور می کند، بلکه منجر به دفع بلا های متعدد دیگری هم می شود.
  • سوره ی پر خاصیت حشر: این سوره از جمله سوره هایی است که از طرف نبی اکرم (ص) برای شفای امراض به شدت توصیه می شود، لذا به نقل از ایشان قرائت سوره ی مبارکه ی حشر از ته قلب و با خلوص نیت برای بیمار، باعث بر شفای عاجل وی خواهد شد، به گونه ای که تلاوت این سوره ی زیبا تنها در جلوگیری از فوت ناتوان است. همچنین لازم است بگوییم پیامبر اکرم (ص) گفته اند بهتر است در زمان خواندن سه آیه ی پایانی دستان خود را روی سرتان قرار دهید.
  • سوره ی الاعلی: در منابع متعددی نام این سوره ی پر فضیلت نیز به عنوان سوره ای شفا دهنده و کاملاً مجرب آمده است که بهتر است بالای سر بیمار قرائت شود.

در آخر لازم به تاکید است بگوییم به طور کلی تلاوت هر سوره از قرآن برای بیمار می تواند تاثیرات مطلوب فراوانی بر شفای عاجل امراض گوناگون و لاعلاج بگذارد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *