خانه / احضار موکل / دعای کسب اجازه برای احضار روح – دستورالعمل احضار روح

دعای کسب اجازه برای احضار روح – دستورالعمل احضار روح

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای کسب اجازه برای احضار روح – دستورالعمل احضار روح را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای احضار روح و جن ابتدا باید از استاد این کار اجازه گرفت . بدون راهنمایی و اذن و اجازه استاد علوم غریبه احضار روح و جن کار بسیار خطرناکی است . این کار عواقب وحشتناکی دارد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با دستورالعمل ساده و مجرب احضار روح

دعای کسب اجازه برای احضار روح - دستورالعمل احضار روح

دعای کسب اجازه برای احضار روح – دستورالعمل احضار روح,دعای مجرب احضار روح,دعای اجازه استاد برای احضار روح,دعای گرفتن اذن و اجازه استاد برای احضار روح,دستورالعمل آسان و ساده احضار روح,ذکر و دعای مجرب احضار روح

به هر حال این کار برای شما که اولین بارتون هست کاری بسیار مشکل و پر دردسر و بدون وجود یک  مدیوم ماهر(اگه همراتون نباشه!)خیلی خطرناکه!

واسه همین من دعاهای مهم این روش رو نمینویسم…!

اما اگه خیلی مشتاقین این کارو انجام بدین،میتونم شما رو در این راه کمک کنم!

اگه میخواین این کارو یاد بگیرین میتونین با شماره های سایت تماس بگیرید .

چیزایی که در این روش لازمه:

۱) یه جمع خوب به که وجود ایزد یکتا و ارواح اعتقاد داشته باشن!

۲)بهتره که این افراد شهامت بیشتری داشته باشن (افراد ترسو باعث ترساندن شما و در نتیجه گمراهیتون میشن!)

۳)تعداد این افراد بهتره که بیشتر از ۳ فرد باشه(یه مدیوم و دو شخص دیگه)

۴)یه اتاق نسبتاً تاریک!

۵)وجود شخصی که از این روش اطلاعات کافی رو داشته باشه و یه مدیوم خوب!

۶)یه صفحه ای که حروف الفبا رو روش نوشته یاشین(صفحه ای که در موردش قبلاً چیزایی خوندین!)،شما باید رو این صفحه علاوه بر حروف،اعداد تک رقمیم لازمه بنویسین (مثل:۱،۰،…،۹) و همچنین دو کلمه ی «بله» و «خیر» رو هم روی صفحه مینویسین!

۷)روشن کردن یه عود(وجود یه عود کمک میکنه که تا ارواح بهتر و سریعتر دعوت شما رو قبول کنه!)

۸) یه چیزیم مثل درب نوشابه و یا درب شیشه ی شربت و یا مانند این ها را انتخاب میکنید و سپس به قسمت محدب آن یه فلش جهت دار(پیکان،به وسیله ی یه ماژیک)میکشید!(این درب نوشابه و یا…،روی حروف حرکت میکنه و بعدش فلش روی حروف قرار میگیره و شما با پش سر هم قرار دادن حروف به جواب سوالی که از روح مورد نظر میکنید،میرسید!)

حالا روش احضار روح رو به این طرق انجام میدهید:

ابتدا کل جمع یه فاتحه برا همه ی رفتگان میخونن،بعد کسی که رهبری رو بر عهده میگیره،باید بر روی روح مورد نظر که میخواد احضارش کنه،تمرکز میکنه و سپس براش فاتحه میفرسته و سوره ی قدر رو میخونه و بعد دعاهای مورد نظر و کسب اجازه رو…………….. که من نمینویسم رو میخونه!

**

سپس مدیوم یا کسی که پشت صفحه(صفحه ی حروف الفبا)میشینه باید بدنشو شل کنه(به قول خودمون ریلکس باشه!)تا روح بتونه دست اونو بگیره!(آخه مدیوم دستشو رو اون درب نوشابه به طوری که اون درب نوشابه هم روی صفحه حروف باشه،لمس گونه نگه میداره و تمرکز میکنه!)

وقتی که روح میاد درب نوشابه حرکت و باعث حرکت دست مدیوم میشه!به گونه ای که آدم احساس میکنه که یه چیزی درب نوشابه رو از پایین به سمت بالا فشار میده،همچنین به حرکت در میاره!

در اون موقع دست از ناحیه آرنج درد میگیره و شما نباید بترسید چون روح دست و از آرنج میگیره!

بعد شروع میکنیم به سلام گفتن صحبت کردن با روح(شما باید خیلی متین با او حرف بزنید!)

(در واقع شما سوالاتونو با حرف زدن میگین،اما روح مورد نظر جوابتونو با به حرکت در آوردن فلش روی درب کلماتو به شما نشون میده و شما با پشت سر هم قرار دادن حروف،کلمه ی مورد نظر روح رو میتونین بخونین!توجه داشته باشین به هنگام سوال کردن عجله نکنین و سوالاتو فقط یکیتون بپرسید !اگه همتون حول بشین و یه جا سوال کنین باعث ناراحتی و در نتیجه عصبانیت روح احضار شده میشین و دیگه نمیتونین کنترولش کنین مگر با دعا ها و آیات ………اینارم نمیگم!

به هنگام حرکت درب نوشابه سعی کنین دستتونو ار رو درب نکشین و تا آخر به گونه ی لمسی دستتون روش باشه!

باید بگم که هنگام سوال کردن اگر دیدید که روح به سوالی جواب نمیده،اصرار نکنید!حتماً مشکلی از طرف شماست چون دفعه ی اول و دوم و …. تا دهم ، روح به شما باج نمی ده در صورتی که باید یه سری دعاها و سوره های خاصی رو بخونین! اگه شما در مورد آخرت از اونا سوالی کنین یا جواب نمیدن و یا میگن« سر»،پس اگه شما سوال کردین و دیدین جواب نمیده،دیگه دوباره ازش در مورد آخرت(زندگی اخروی)چیزی سوال نکنید!

هنگام بیرون کردن روح باید به طور مودبانه از روح خواست که اتاق(جلسه رو)رو ترک کنه!

راهنمایی و تذکر :

در صورتی که با مشکلی مواجهه شدین ، آیه ی اول سوره ی جن و سپس شروع کنید به خوندن سوره ی مبارکه ی فتح و سپس از روح و یا هر موجود دیگه ای بخوایید بره بیرون و جلسه رو ترک کنه!

سعی کنین سوره ی مبارکه ی فتح رو زیاد بخونین(اونقد بخونین که دیگه مطمعاً بشید که روح یا جن دیگر رفته و اتاق رو(جمع رو) ترک کرده!)

من دعاهای مهم رو ننوشتم،لطفاً اجرا نکنین! اگر میخواین احضار روح کنین حتما با اساتید اینکار در ارتباط باشید .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. دعاهای کسب اجازه برای احضار روح چیه؟

  2. سلام دوست عزیز..
    وقتی ی مطلب میزاری ، باید تکمیل بزاری.. چون ی جاش نوشتی « نمیگم! »
    ولی خوب بود.،
    بالاخره ی سایت روش دار پیدا کردم 🙂

  3. بگو بلد نیستم نگو نمینویسم

  4. سلام من می‌خوام احضار جن کنم شما می تونید کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *