خانه / دعا / دعا برای در امان ماندن از چشم زخم – دعای حفظ از چشم زخم

دعا برای در امان ماندن از چشم زخم – دعای حفظ از چشم زخم

 

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای در امان ماندن از چشم زخم – دعای حفظ از چشم زخم را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعایی که در این بخش از سایت دعاگو قرار دادیم از دعای قوی و تضمینی برای در امان ماندن از شر چشم زخم و رهایی و خلاص شدن از چشم زخم و دفع فوری و سریع چشم زخم و جلوگیری و ایمن ماندن از چشم زخم می باشد . این دعا را طبق دستورالعمل گفته شده برای از بین بردن چشم زخم انجام دهید .

دعا برای در امان ماندن از چشم زخم - دعای حفظ از چشم زخم

دعای حفظ از چشم زخم,دعای محفوظ ماندن از چشم زخم,دعای رهایی از شر چشم زخم,دعای نجات از چشم زخم,دعای خلاصی از شر چشم زخم,دعای مخصوص ایمن ماندن از چشم زخم

حاج شیخ عباس قمی در مفاتیح ذکر کرده :

برای در امان ماندن از چشم زخم این دعا خوانده شود:

اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَری مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ. (شیخ عباس قمی، مفاتیح الجنان، فهرست کتاب باقیات صالحات (حاشیه مفاتیح الجنان)، باب سیم، حرز‌های چشم زخم)

اولین راه مقابله را اسلام پیشگیری معرفی می‌کند به همین جهت به ما فرموده اند امکانات خود را خیلی به نمایش نگذارید. (واستر ذهبک و ذهابک و مذهبک)، پنهان کنید درآمد، مخارج و دینتان را (التحفه السنیه (مخطوط)، السید عبد الله الجزائری:۳۳۰- ۳۳۱)

********************

امام رضا (ع) برای ر‌هایی از چشم زخم چنین توصیه‌ای دارند:

راوی می‌گوید:از آن حضرت پرسیدم:چشم زخم واقعیت دارد؟ ایشان فرمودند:آری، هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می‌کند. (مکارم الاخلاق، ص. ۴۷۴)

******************

از حضرت صادق (ع) نقل شده است: «تأثیر چشم زدن حق است و امین نیستی که چشم تو در خودت یا در دیگری تاثیر کند. پس اگر از تاثیر چشم می‌ترسی سه مرتبه بگو:

ماشاء الله لا قوة الا بالله العلی العظیم.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *