خانه / احضار موکل / طریقه موکل گرفتن سوره یاسین – ملائکه و موکلین سوره یس

طریقه موکل گرفتن سوره یاسین – ملائکه و موکلین سوره یس

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طریقه موکل گرفتن سوره یاسین – ملائکه و موکلین سوره یس را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره یاسین دارای موکلین بسیار قدرتمندی می باشد . برای احضار و دعوت از موکلین سوره یس می توان از دستورالعمل مجرب زیر استفاده کرد . با گرفتن و احضار موکل سوره یاسین می توان به بیشتر خواسته ها رسید و جواب بسیاری از سوالات از دریافت کرد .

طریقه موکل گرفتن سوره یاسین - ملائکه و موکلین سوره یس

طریقه موکل گرفتن سوره یاسین – ملائکه و موکلین سوره یس,روش احضار موکل سوره یاسین,نحوه احضار موکل یاسین,دعوت از موکل های سوره یاسین,ملائکه و فرشتگان سوره یاسین,چگونه می توان موکل های سوره یاسین را احضار کرد

خداوند عالم برای تدبیر امور‌جهان ، فرشتگانی بی‌شمار را خلق کرده است . برخی از آن ها مأمور نوشتن اعمال خوب و بد آدمیان ، برخی مأمور حفظ انسان از بلایا و گرفتاری ها و برخی مأمور محاسبه‌ میزان نعمات و فیوضات الهی همچون باران ، برگ و… هستند.

فرشتگان و موکلین سوره های قرآنی :

هر یک از سوره ها و آیات و حروف قرآن کریم نیز دارای فرشتگانی می‌باشد که بر آن «موکّل» هستند . مثلاً سوره ناس ،‌ فرشتگان خاص خود دارد و سوره قیامت فرشتگانی دیگر، هرگاه که یکی از این سوره‌ها را می‌خوانید ،‌ فرشتگان خاص آن سوره با شما همراه شده برای شما دعا می کنند. به این فرشتگان اصطلاحاً «ملائکه موکَّل» می گویند.

روایت شده است :

سوره انعام که یکی از با فضیلت‌ترین و با اهمیت‌ترین سوره های قرآن است ،هشتاد هزار فرشته مأمور دارد که هنگام نزول ، همراه این سوره بودند و اکنون نیز هرگاه کسی سوره را تلاوت کند ، در حقّ او دعا و استغفار می کنند.

از این نگاه ،‌ سوره یس دارای موقعیت برتری است زیرا اگر بر هر سوره یا آیه و یا حرفی از آیات، یک فرشته موکل باشد ، در سوره یس بر هر حرف ، ۱۰ فرشته موکّل است که وقتی آن سوره را می خوانید در برابر شما صف می کشند و برای شما استغفار می کنند .

چنین فضیلتی برای سوره دیگر ذکر نشده است . این از لحاظ کمیت است که فرشتگان این سوره بیش از دیگر سوره‌هاست ؛ امّا از نظر کیفیت نیز نکته ای قابل توجه وجود دارد که آن را کسانی که شب و روز با این سوره مأنوس بوده و عمری را با آن به سر برده اند، اظهار کرده اند .

شیخ مجتبی قزوینی خراسانی به شاگردان خود سفارش می کردند که :

هر شب قبل از خواب، سوره یس را بخوانید، ولی قبل از شروع و بعد از اتمام آن ، ۱۴ صلوات بفرستید . یعنی این سوره را در بین این صلوات‌ها قرار دهید .بی شک این ۱۴صلوات هم یکی از اسرار مهم سیر و سلوکی در مکتب اهل بیت است.

آن بزرگ مرد فرموده بودند بنده در زندگی به هرچه که رسیده‌ام و هرچه به دست آورده‌ام از برکت این سوره می باشد

فرشتگان سوره یس :

فرشتگان این سوره از سنخ دیگری هستند ؛ بسیار با صفا و مهربانند؛ با یک مرتبه خواندن سوره یس ، با قاری مأنوس و رفیق می شوند و برای خواننده آن، کارگشایی و استغفار می کنند .آن ها هیچ‌گاه او را تنها نمی‌گذارند و اگر در این دنیا پی نیازی رود ، آنها نیز نیاز او را پی گیری می کنند و برآورده می‌سازند . این مهربانی بسیار که در نهاد این فرشتگان گذاشته شده است ، منشأ آثار بسیاری است که برای سوره یس شمرده شده است . در واقع یکی از اسرار این سوره در این فرشتگان مخصوص و ویژه می باشد

طرز خواندن سوره یس

بزرگانی که خود با این سوره مأنوس بوده‌اند اغلب برای شاگردان و افراد پاک نهاد در مورد قرائت آن سوره دستورالعمل هایی نیز داشته‌اند.

شیخ مجتبی قزوینی خراسانی به شاگردان چنین سفارش می کردند که هرشب قبل از خواب، سوره یس را بخوانید، ولی قبل از شروع و بعد از اتمام آن ، ۱۴ صلوات بفرستید . یعنی این سوره را در بین این صلوات‌ها قرار دهید .بی شک این ۱۴صلوات هم یکی از اسرار مهم سیر و سلوکی در مکتب اهل بیت است. آن بزرگ مرد فرموده بودند : بنده در زندگی به هرچه که رسیده‌ام و هرچه به دست آورده‌ام از برکت این سوره می باشد.

وحید خراسانی نسبت به سوره یس مراقبتی ویژه دارند ؛ خودشان هر روز صبح می‌خوانند و به شاگردان هم می فرمایند که هر روز صبح سوره یس را بخوانید و ثواب آن‌را هم به حضرت زهرا (س)هدیه کنید .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

7 دیدگاه

  1. با سلام…چگونه نی توانم فرشته موکل یاسین را احضار کنم؟

  2. سرکتاب
    ابطال سحر
    گشایش بخت
    رزق و روزی
    جلب محبت
    رفع گرفتاری و بستگی
    گشایش در کسب وکار
    احضار
    جلب معشوق
    گشایش کار
    فروش ملک
    رفع گرفتاری
    دعای رفع بیماری سرع
    کسانی که طلسم شده اند یا دعا برایشان نوشته اند اول باید سرکتاب باز شود تا مشخص شود.
    کسانی که از احضار اشنایی ندارند احضار برایه دعاها و طلسماتی به کار میرود که دعا یا طلسماتشان را دفن کرده اند احضار میشود تا دعا و طلسم شخص مورد نظر را بیاورند.برای درخواست خود میتوانید به قسمت تماس با ما در همین سایت مراجعه کنید.

  3. سلام
    اگه کسی موفق به احضار موکل شده لطفا به منم یاد بده

  4. میشه لطف کنید آدرس و شماره ای اگر ازشون دارید

  5. هیچکدوم اینا حق الیقین نیست …
    یقین یعنی اگه چیزی گم کردی قلم و کاغذ بذاری جلوت…. ادرس رو موکلین بنویسن برات… یا تو اینه یا دیوار یا پارچه که جلو چشمت میبندی نشون بدن….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *