خانه / بخت گشایی و گشایش کار / طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار

طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار را برای شما عزیزان قرار دادیم . نوشتن طلسم نیز برای گشایش کار بسیار موثر و مفید است . البته طلسماتی که در کتاب های علوم غریبه وجود دارد همگی دارای ایرادات اساسی هستند . توصیه می شود از نوستن اینگونه طلسمات برای گشایش کار پرهیز شود چرا که نتیجه عکس خواهد داد . بهتر است از یک دعانویس مجرب و حرفه ای برای نوشتن طلسم کارگشایی و گشایش کار استفاده کنید .

طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار

طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار,طلسم مجرب برای کارگشایی,طلسم قوی برای گشایش کار,طلسم سریع الاجابه کارگشایی,بهترین طلسم مخصوص گشایش کار,طلسم قوی و قرانی کارگشایی,ذکر و دعای گشایش کار سریع

دستورالعمل :

هر وقت فردی در مشکلی فرو مانده بود و راه نجات را در وی نمی‌بیند و سرگردان و ناامید گشته می بایست در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این دعای کارگشایی خیلی راحـت و مجرب و قوی را نوشته و در آب روان بیندازد.

متن دعای کارگشایی :

بسم الله الرحمن الرحیم
الله الغالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صیحه واحده فاذا هم خامدون یا ارحم الراحمین و صلی الله علـی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله .

برگرفته از کتاب میرداماد کبیر

ذکری برای کارگشایی جمیع حاجات

در کتاب بحر المنافع از یک نام هندی (به عنوان نام اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار نماید و در پی کار با ارزش برود :

کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار نماید . لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزوده شدن رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و اغلب بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام می شود .

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *