خانه / بخت گشایی و گشایش کار / دعاى حضرت زهرا برای گشایش و آسان شدن کارها

دعاى حضرت زهرا برای گشایش و آسان شدن کارها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاى حضرت زهرا برای گشایش و آسان شدن کارها را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعای درخواست و طلب حاجت حضرت فاطمه زهرا (س) برای آسان شدن کارهای سخت و دشوار و استجابت دعا و براورده شدن حاجت . این دعا به دعای مکارم الاخلاق حضرت زهرا مشهور است .

دعاى حضرت زهرا برای گشایش و آسان شدن کارها

دعاى حضرت زهرا برای گشایش و آسان شدن کارها,دعای مجرب حضرت زهرا,دعای گشایش کار حضرت زهرا,دعای آسان شدن کارها از حضرت زهرا,دعای مخصوص کارگشایی حضرت زهرا,دعای قوی و معتبر از حضرت زهرا

«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ يَسِّرْ لِيَ‏ الْأَعْمَالَ‏ الَّتِي‏ تُحِبُّهَا وَ تُحِبُ‏ الْعَامِلِينَ‏ لَهَا وَ أَعِنِّي عَلَيْهَا وَ اصْرِفْ عَنِّي الْأَعْمَالَ الَّتِي تَكْرَهُهَا وَ تَكْرَهُ الْعَامِلِينَ لَهَا وَ أَعِنِّي عَلَى تَرْكِهَا اللَّهُمَّ أَوْصِلْنِي إِلَيْكَ مِنْ أَقْرَبِ الطُّرُقِ إِلَيْكَ وَ أَسْهَلِهَا عَلَيَّ اللَّهُمَّ أَعِزَّنِي بِالانْقِطَاعِ إِلَيْكَ بِلَا ضَرُورَةٍ وَ أَحْسِنْ لِيَ الْأَدَبَ بِلَا عُقُوبَةٍ وَ أَجْزِلْ لِيَ الثَّوَابَ بِلَا مُصِيبَةٍ وَ أَحْسِنْ لِيَ الِاخْتِيَارَ بِلَا كَرَاهِيَةٍ اللَّهُمَّ خِرْ لِي بِمَيْسُورِ الْأُمُورِ لَا بِمَعْسُورِهَا وَ اجْعَلْ لِي فِي ذَلِكَ مَا تُحِبُّ اللَّهُمَّ وَجِّهْنِي لِلْخَيْرِ وَ يَسِّرْنِي لَهُ وَ أَعِنِّي عَلَيْهِ وَ اجْعَلْنِي مِنْ أَهْلِهِ وَ ارْزُقْنِي حُسْنَ الْأَدَبِ فِيمَا تَوَجَّهْتُ إِلَيْكَ فِيهِ‏ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي لَكَ شَاكِراً وَ لَكَ ذَاكِراً وَ لَكَ حَامِداً وَ إِلَى طَاعَتِكَ عَامِداً وَ بِقَضَائِكَ رَاضِياً وَ عَنْ سَخَطِكَ نَائِياً يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‏ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِإِقْبَالِ لَيْلِكَ وَ إِدْبَارِ نَهَارِكَ وَ حُضُورِ صِلَاتِكَ وَ أَصْوَاتِ دُعَائِكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلِ مُحَمَّدٍ وَ احْشُرْنَا فِي شَفَاعَةِ مُحَمَّدٍ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ عَلَى آلِهِ وَ سَلَّمَ تَسْلِيما»

ترجمه دعای فوق :

«پروردگارا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و انجام آن كارهايى را كه دوست مى‏‌دارى و انجام دهنده آنها را دوست مى‌‏دارى بر من آسان گردان، و مرا به ترك كارهايى كه ناپسند مى‏‌دارى و انجام دهنده آنها را مبغوض مى‌شناسى موفق بدار. بار خدايا! مرا از نزديكترين راه‌هايى كه به سوى تو ختم مى‏‌شود و برايم از همه آسان‌تر است، به وصال خود برسان. بار الها! مرا بدون هيچ نياز به جدايى و فاصله نزد خودت عزيز بدار، و به بهترين نحو كه در آن مجازات و تنبيهى نباشد، ادب و تربيت فرما! و بدون آنكه بر من حادثه و مصيبتى پيش آيد، اجر و پاداش عطا فرما، و بهترين اختيار و انتخاب را در مورد من داشته باش بدون آنكه اجبار و اكراهى در كار باشد. پروردگارا! مرا به كارهاى آسان و سهل مكلّف گردان و از من اعمال شاقّ و دشوار مطالبه مكن، و آنچه را كه دوست دارى مرا در انجام آنها موفق بدار، خدايا! مرا متوجه انجام كارهاى خير و نيكو كن و انجام آنها را براى من آسان گردان و در انجام آنها مرا يارى كن، و مرا نيز از اهل خير قرار داده، حسن ادب را نصيب من قرار ده آنچنان كه به واسطه آنها توجه به تو داشته باشم. پروردگارا! مرا شاكر و حامد نسبت به خود قرار ده و به درستى و دقّت تمام در طريق طاعت و بندگى خود هدايتم فرما، و راضى به قضايى كه اراده فرموده‌‏اى قرار ده و از سخط و غضب خويش بترسان، اى برترين رحم‏‌كنندگان.به نام خداوند بخشنده و مهربان، پروردگارا! از تو در هر شب و روزت، در حضور نمازت و به هنگام صداهاى دعاى به پيشگاهت خواهانم كه بهترين درودهاى خود را نصيب محمّد و خاندان محمّد گردانى، و مرا با شفاعت محمّد صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم محشور نمايى، درود و سلام تمام و كامل خدا بر او و آل او باد!»

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *