خانه / اساتید علوم غریبه در ایران / استادان نامی علوم غریبه ایران – معرفی برترین اساتید علوم غریبه

استادان نامی علوم غریبه ایران – معرفی برترین اساتید علوم غریبه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com استادان نامی علوم غریبه ایران – معرفی برترین اساتید علوم غریبه را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

 

استادان نامی علوم غریبه ایران – معرفی برترین اساتید علوم غریبه

در طول این سالیان افراد مختلفی سوالاتی متنوع در مورد اساتید علوم غریبه در ایران پرسیده اند و ما هم بارها و به کرات پاسخهایی به آنها ارائه داده ایم .

 

آنچه مهم است مدعیان کاذب در این زمینه است که با خواندن و کپی کردن یک یا دو کتاب که عامدا و عاملا بسیاری از دستورات و طلسماتش غلط است و اشتباه چاپی عمدی شده است (در بسیاری از این کتب( معاذ الله ) حتی آیات شریفه قرآن کریم را با اشتباه املایی کاملا واضح و آشکار چاپ نموده اند.

استاد علوم غریبه شرایطی برای خودش دارد که برخی از این ویژگیها که خیلی هم بدیهی هستند عبارتند از :

استادانی که از آنها تلمذ کرده است مشخص باشند (میبایستی نزد اساتیدی مبرز سالیان متمادی تلمذ نموده و تتریض کرده باشد. مشخص باشد نزد چه اساتیدی تلمذ کرده. قائم اللیل و صائم النار بوده باشد.)

آشنایی کامل با زبان عربی (یعنی اینکه دعوات و اوفاق و الواح و …. کلا به زبان عربی هستند ).

با طرق مختلف جفری آشنا باشد (که مثلا بتواند مفتاح و مغلاق و غایت و ضابطه و …. ) را استخراج و تمیز و اعمال و بکارگیری نماید .

آشنایی کامل با سوره های مبارکه و آیات شریفه قرآنی . که در طی طریق بتواند تشخیص و تمیز سره از ناسره دهد.

شاگردانی موفق نزد او تلمذ کرده باشند و صاحب عزت و کف نفس باشد.

صاحب آثاری مکتوب و معمول از خود باشد و بعبارتی صاحب قلم باشد. (دستورات صحیح ذکری و وفقی  و در واقع مجربات شخصی) از خود داشته باشد .

در طرق مختلف وفقی و ….و ذکری عاملیت داشته باشد (حکم و اثر مادی بهمراه آثار قطعی و قابل انتقال عملی داشته باشد ).

در زندگی شخصی و اجتماعی خودش فرد موفق و برجسته ای باشد.

و شرایط فراوان دیگر.

قبلا ذکر نموده ایم که اساتید اعظم در زمینه علوم غریبه در ایران تعدادی انگشت شمار هستند و اسامی برخی از آنها را هم بیان کرده ایم .

در اینجا نقل قولی از مرحوم آیت الله مرعشی نجفی نماییم .

حضرت ایشان در این زمینه میفرمایند :

این علم (خصوصا علم جفر و بطور کلی علوم خفیه ) علم شریفی است ولی چون مدعی کاذب و افراد کذاب زیاد دارد پیوسته توسری خورده است.

در پایان خاطر نشان میشود که تا آنجا که ما در این زمینه پرس و جو نمودیم اساتید مذکور این عرصه به دلایلی که بر ما هم روشن نیست هیچکدام حاضر به راهنمایی و آموزش علوم خفیه در هیچ زمینه ای نشدند.

توجه شود که در این زمینه مدعی کاذب و البته کاملا بی سواد و بسیار بیسواد و خیلی بیسواد شیاد فراوان است که خود را استاد و رمال و دعانویس معرفی میکنند و هدفشان فقط خالی کردن جیب مردم و به یغما بردن اموال و سرمایه و پول دیگران است.

اکثر اساتید واقعی علوم غریبه (که عامل به جفر و ….. باشند و عاملیت اوفاق و ….. را داشته باشند) افرادی بی ادعا و گمنام و البته ناشناس هستند و تمایلی هم به معرفی و شناخته شدن ندارند. زیرا که یکی از شرایط اولیه استادیت قطعا و حتما و جزما عزت و کفّ نفس و عدم تمایل به کشف و شناخته شدن و خودنمایی است.

جوانمردی و دینداری به دنیا كار مردان است * هراس وكینه و هرس و طمع پیكار شیطان است

چو بازوی ستبر پهلوانی در تو پیدا شد * فروتن باش كین آثار انسان است

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

4 دیدگاه

  1. سلام. شما خودتون هم دعا یا طلسم میدید؟ و ضمانتی هم بابت انجام شدن صد در صدش هست؟

  2. با سلام. من چند بار برای خودم و همسرم و برای رزق و محبت طلسم نوشتم. مطالعه کردم و اندکی راجع به آداب بخورات و ساعات و روز سعد و نحس میدونم.اخیرا کتاب نکرونمیکون را مطالعه کردم در خصوص سومری ها و طلسمات ۵۰ نام مردوک. توی کتاب توضیح کاملی از نحوه استفاده ننوشته. یعنی چیزی راجع به حصار و مندل قبل از استفاده ننوشته. فقط طلسم ها و ورود هایی هست که بیان میکنه با تمرکز و توجه و روشن کردن دو شمع سفید در دو طرف طلسم روی خواسته های خود تمرکز کنیم…….. البته تو یه بخش دوم از کتاب راجع به گذر از ۷ طبقه آسمان و احضار ارواح سیارات اشاره میکنه و توصیه میکنه که به هیچ وجه اقدام به این کار نکنن. خواستم راهنمایم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *