خانه / دعا / قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان دو نفر می توان از طلسم مجرب محبت سوزاندنی برای اینکار استفاده کرد . طلسم محبت سوزاندنی در این زمینه بسیار موثر و کارگشا می باشد .

قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی,طلسم قوی سوزاندنی برای محبت,بهترین طلسم سوزاندنی محبت,طلسم سریع الاجابه مخصوص محبت,قویترین طلسم برای افزایش محبت,طریقه نوشتن طلسم محبت سوزاندنی

قویترین طلسم محبت سوزاندنی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

قویترین طلسم محبت دنیا

طلسم زیر یکی از قویترین طلسم های محبت دنیا است.

برای اجرای آن عبارات زیر را بر روی تکه کاغذی نوشته و آن را در آتشی بیندازید که هیزمش سه روز کامل در زیر نور مستقیم آفتاب قرار گرفته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

***********

طلسم برای محبت دیوانه وار :

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و روی آتش بسوزاند تا خاگینه شود و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

اگر به شخص مورد نظر خود دسترسی ندارید می خواهید از راه دور یک نفر را عاشق خود کنید پس از آنکه شیرینی در آن شد، آن را به یک فقیر بدهید تا میل کند. سپس یکمرتبه دیگر نیز سوره یاسیت را بخوانید تا دعای تان برای عاشق کردن یک نفر از راه دور اجابت شود.

*********

طلسم برای افزایش محبت معشوق :

در لایه کاغذی بپیچاند. سپس کاغذ را روی آتش بگیرد تاب سوزد. ان لحظه که کاغذ روی شعله می سوزد به معشوق خود بیندیشد و مجدد آیه شریف زیر را زیر لب زمزمه کند و از خداوند طلب محبت معشوق کند. بسیار موثر و مجرب است.

فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

*************

طلسم محبت با فلفل سیاه از راه دور

درمورد یک طلسم محبت از راه دور که بسیاری معروف است اینگونه گفته اند که باید این دعا را ورد زبان سازید و هر بار که می خوانید یک دانه فلفل سیاه در آتش افکنید.

بعد از نماز صبح ۹۹ بار اینکار را تکرار کنید و همراه آن بگویید: یا حنان یا منان. و سپس بگویید:

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *