خانه / دعا / زمان سوزاندن دعای احضار مهر و محبت و جلب محبت شخص

زمان سوزاندن دعای احضار مهر و محبت و جلب محبت شخص

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com زمان سوزاندن دعای احضار مهر و محبت و جلب محبت شخص را قرار دادیم . پس از نوستن دعای مهر و محبت و افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و جلب مهر و محبت و احضار محبت شخص مورد نظر این دعا سوزانده می شود و بهترین زمان برای سوزاندن احضار را در ادامه از سایت دعاگو قرار دادیم .

دعای احضار محبت چیست,دعای احضار محبت از راه دور,دعای احضار محبت با فلفل سیاه,دعای احضار محبت با میخ,دعای احضار محبت شوهر,دعای احضار محبت بسیار قوی,دعای احضار محبت سلیمانی, دعای افزایش محبت شوهر,دعای افزایش محبت زن و شوهر,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت شوهر به زن,دعای افزایش محبت زن به شوهرش,دعای افزایش محبت نی نی سایت,دعای افزایش محبت از راه دور,دعای افزایش محبت در خانواده

زمان سوزاندن دعای احضار مهر و محبت و جلب محبت شخص

بهترین زمان برای سوزاندن دعای محبت,دعای احضار مهر و محبت قوی,دعای جلب مهر و محبت تضمینی,دعای سوزاندنی برای افزایش محبت,چه موقعی برای سوزاندن دعای محبت خوب است

زمان سوزاندن دعای احضار مهر و محبت و جلب محبت شخص

به جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود .

بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِكَ لِمَنْ خَشِيَ رَبَّهُ .

*******

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل ۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد مجرب است

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

برای جلب محبت بر شیرینی مانند قند و یا شکر و یا چیز شیرین ۳۵ مرتبه اسم« یا هادِیُ » را بگوید وان شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد بسیار موثر وازموده است

این خاصیت برای «یا وَدودُ یا دائِمُ» نیز می باشد.

**********

قرآن کریم در مورد محبت می‏فرماید:

«و من الناس من یتخذ من دون الله اندادا یحبونهم کحب الله و الذین آمنوا اشد حبا لله…».

«بعضی از مردم معبودهایی غیر از خداوند برای خود انتخاب می‏کنند و آن‏ها را همچون خدا دوست دارند، اما آنهایی که ایمان دارند، محبت‏شان به خدا شدیدتر است…».

مؤمنان به خدا دل بسته‏اند و دوستان او هستند ولی مشرکان و کافران دوستان بت‌ها هستند، اما محبت مؤمنان به خدا از محبت‏بت پرستان بیشتر است؛ چون هیچ زیبایی به اندازه خدا جمیل نیست و هیچ معرفتی به اندازه معرفت او کمال نیست و هیچ انسانی به اندازه مؤمن عارف نیست، از این‏رو هیچ انسانی به اندازه مؤمن، عاشق و محب نیست.

مؤمنان مردمی اندیشمند و دانا هستند و هرگز ذات پاک او را که منبع همه کمالات است، رها نمی‏کند.

هر میل و محبتی در برابر عشق به خدا در نظر مؤمنان بی‏ارزش و ناچیز است. اصولا آنها غیر او را شایسته عشق و محبت نمی‏بینند؛ زیرا عشق حقیقی همیشه متوجه نوعی از کمال است.

انسان مؤمن هرگز عاشق عدم و کمبودها نمی‏شود، بلکه همواره دنبال هستی و کمال می‏رود و به همین‏دلیل آن کسی که هستی و کمالش از همه برتر است، از همه کس به عشق‏ورزیدن و محبت‏ سزاوارتر است.

همان‏طور که آیه فوق می‏گوید: عشق و علاقه افراد با ایمان نسبت‏به خدا از عشق و علاقه بت ‏پرستان به معبودهای پنداریشان ریشه‏ دارتر و عمیق‏تر است.

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *