خانه / دعا / فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب

فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب را قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعا و ختم های مجرب و سریع الاجابه برای بخت گشایی دختران و آسان شدن ازدواج دختران و پسران و آمدن خواستگار خوب و مناسب برای دختران را در این پست از سایت دعاگو برای شما عزیزن گردآوری کردیم …

فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب

فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب,فال حافظ برای آمدن خواستگار,گرفتن فال حافظ برای آمدن خواستگار فوری,ذکر و دعای مجرب امدن خواستگار,دعای سریع الاجابه آمدن خواستگار مناسب,دعای بخت گشایی و ازدواج,دعای قوی و تضمینی گشایش بخت دختران,ختم و دعای ازدواج سریع و فوری

فال حافظ دعای خواستگار زود آمدن برای آمدن خواستگار مناسب

نقش دعا در امر ازدواج

دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى، به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده ‏اید و از او هدایت جسته ‏اید.

لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن براى دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده ‏اند.

کافى است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهى آورید و دعا کنید.

توجه شما را به روایت زیر جلب مى‏کنیم:

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت».

برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24).

قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و دعای نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است.

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

توجه:

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

دعایی برای ازدواج و بخت گشایی

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

1-سورة الفلق ( 7 مرتبه ).
2-سورة الناس ( 7 مرتبه ).
3-سورة الإخلاص ( 71 مرتبه ).
4-سورة طه ( 2 مرتبه)
5-سورة الكافرون ( یک مرتبه ) .

دعایی برای ازدواج فوری و بخت گشایی سریع

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج ، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد :

اول اینکه : سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:
(اللهم بحق عروس القرءان سورة الرحمن اجعلني عروسا لبعل مبارك يعينني على طاعتك.)
دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد) :

10 مرتبه بسم الله بنویسد. سپس 10 مرتبه حرف واو را بنویسد ( و ) . بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد ( م ) . و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد ( ل ) . و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتين من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم.

و در پایان حرز بنویسد:

( اللهم ابعث بعلاً صالحاً يأتي لفلانة بنت فلانة بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطيبين الطاهرين . )

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است.

آن حرز و دعا این است :

بیست و پنج مرتبه حرف واو ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد.
سپس این آیه شریفه را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

منبع : كتاب كنوز آل محمد (ص ) ، ترجمه و ویرایش دکتر احمدرضا بابایی

دعایی بسيار مجرب برای گشايش بخت و ازدواج

آيه 41 سوره مباركه فاطر را چهل روز و هر روز چهل مرتبه ترجيحا پس از نماز صبح بخواند.

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) .

از عارف نامي حضرت آيت الله شوشتري هم نقل گرديده كه براي بخت گشائي دختران جوان، ختم دعاي يستشير را به مدت چهل روز (هر روز پس از نماز صبح با حضور قلبي بخواند) توصيه نموده اند.

دعای بخت گشایی سريع و مجرب

دعای بخت گشایی سريع و مجرب, دعا, بخت گشایی,بازشدن بخت,گشايش بخت ,بخت گشایی سریع,بخت گشایی مجرب,دعای باز شدن بخت دختر
از حضرت آيت الله بهجت (رحمه الله عليه) در مورد بخت گشایی دختران جوان سوال شده بود و ايشان در جواب دو دستور و راهكار ارائه فرموده بودند يكی اينكه آيه 74 سوره فرقان را زياد بخوانند. و آن آيه اين است:

«رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» (سوره مباركه فرقان آیه 74) .

و ديگر اينكه نماز جعفر طيار بخواند (دستورالعمل اين نماز در كتب زيارات وادعيه مختلفه آمده است) و سپس دعایی كه در كتاب زاد المعاد آمده بخواند و به سجده رفته و سعي كند كه گريه كند و پس از آن حاجت بخواهد. به اذن و اراده پروردگار حاجتش مستجاب ميشود.

دعای برای باز شدن بخت

كسی كه دوست دارد بزودی ازدواج كند و بخت نيك داشته باشد اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد:

بعد از نماز صبح 99 بار بگويد: يا حنان يا منان. و سپس بگويد:

اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

دعای مجرب بخت گشایی برای دختران و پسران

در كتاب خواص الايات ذكر گرديده كه هر كس اين آيات را بنويسد و بر گردن فردی كه هنوز بختش باز نشده است بياويزد بزودی بختش باز ميشود:

(ومن كل شئ خلقنا زوجين لعلكم تذكرون) اللهم بحق قولك هذا وبحق محمد صلى الله عليه وآله وسلم أن ترزق هذه المرأة زوجا موافقا غير مخالف بحق محمد وآله أجمعين .

(با گلاب و زعفران و در كاغذ بدون خط بنويسد).

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *