خانه / دعا / دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم

دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی بسیار قوی و مجرب برای عزیز و گرامی شدن پیش مردم و افزایش محبوبیت پیش مردم و جذاب شدن نزد معشوق . اگر می خواهید در چشم همه مردم جذاب به نظر برسید این ذکر و دعا بسیار موثر و مفید هستند …

دعای جذاب شدن نزد شوهر,دعای جذاب شدن نزد دیگران,دعای جذاب شدن چهره,دعای برای جذاب شدن,دعای جذاب دیده شدن,دعا برای جذاب شدن,دعا برای جذاب شدن چهره,دعا جهت جذاب شدن

دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم

دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم,دعای مخصوص جذاب شدن پیش مردم,دعای قوی و قرانی جذاب شدن,دعای سریع الاجابه جذاب به نظر آمدن,بهترین دعای جذاب شدن در چشم معشوق,دعای افزایش جذابیت ظاهری و باطنی,ذکر و دعای زیاد شدن جذابیت

دعای مجرب برای جذاب و عزیز شدن نزد مردم

از مرحوم شیخ بهایی نقل است برای جذاب و عزیز شدن پیش همه هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود.

اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند.

ذکر عزیز شدن و جذاب شدن نزد دیگران:

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

برای عزیز شدن نزد معشوق ذکر “یا عزیز” را هر روز به نیت عزیز شدن در چشم معشوقتان بخوانید.

این عمل را ۷ شب و ۷ روز تکرار کنید و پس از آن ۷شب و ۷ روز نماز شکر به جای آورید.

نیت نمازتان به این شکل باشد که مهر و محبت معشوق و عشق او را نسبت به خود طلب کنید و از خدا برای استجابت دعای خود شکر گذار باشید.

دعا و دستورالعملی مجرب برای زیبا شدن چهره

در قرآن کریم و احادیث، از مفهوم «زیبا و زیبایی»، به «حُسن» و «جمال و جمیل» تعبیر شده است؛ و «حُسن»، یعنی، زیبائى و نیکوئى و یا هر چیزی که شادی آور و خوش آیند باشد.

حسن و جمال به یک معنا هستند : اما «جمال و جمیل» به معنای زیبایی کثیر و زیاد است و این کلمه ها در قرآن کریم، به صورت های مختلف (مانند مصدر و اسم) به کار برده شده و زیبایی به این معنا مورد مدح و ستایش قرار گرفته است؛ مانند:

«… قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً…» : به مردم نیک بگویید.

«إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَة…» : اگر نیکى به شما برسد، آن ها را ناراحت میکند.

«فیهِنَّ خَیْراتٌ حِسان» : و در آن باغ هاى بهشتى، زنانى نیکو خلق و زیبایند.

«فَاصْبِرْ صَبْراً جَمیلاً» : پس صبر کن صبر نیکو. (صبر جمیل، به معنی شکیبایى زیبا و قابل توجه است، و آن صبر و استقامتى است که تداوم داشته باشد، یأس و نومیدى به آن راه نیابد، و توأم با بی تابى و شکوه و آه و ناله نباشد.

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *