خانه / مهره مار / مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار – فواید و خواص مهره مار

مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار – فواید و خواص مهره مار

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار – فواید و خواص مهره مار را قرار دادیم . مهره مار خواص و فوائد بیشماری دارد . مهره مار موجب تقویت میدان مغناطیسی شخص می شود . مهره مار باعث آرامش شدن و ریلکس شدن اعصاب و رسیدن به آرامش روحی و روانی و همچنین دفع استرس و اضطراب می شود …

مهره مار اصل,مهره مار در قران,مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی,مهره مار را كجا بگذاريم,مهره مار محسن دولت,مهره مار چیست,مهره ماره چشات عالمی داره چشات,مهره مار در کجای مار قرار دارد, خواص مهره مار شاه کبری,خواص مهره مار دانه برنجی,خواص مهره مار ایرانی,خواص مهره مار سلیمانی,خواص مهره مار دابویا,خواص مهره مار آبزی,خواص مهره مار نی نی سایت,خواص مهره مار شاه کبری هندی

مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار - فواید و خواص مهره مار

مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار – فواید و خواص مهره مار,خواص و فوائد فراوان مهره مار,خواص متافیزیکی مهره مار,مهره مار برای آرامش اعصاب,مهره مار برای دفع استرس,آثار و برکات مهره مار,تقویت میدان مغناطیسی با مهره مار

مهره مار و اثرات متافیزیکی مهره مار – فواید و خواص مهره مار

مهره مار در مارهای نر بار مثبت و در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد.

اندازه این مهره ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است.

بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود نموده (((و1سال))) با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت میشود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی به مراتب وسیع تر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع می نماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی میگردد.

۱٫ بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می نماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است.

این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانی تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.

۲٫ به دلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین دردها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است.
۳٫ خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشارقوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر از خصوصیت های منحصر به فرد مهره ماراست.

تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند.

خواص مهره مار اصل هندی رزق روزی برکت موفق شدن در بیزینس جذب زبانبند دفع بلا دفع شیطان دفع چشم زخم ونظر بند دفع طلسمات چهار عنصر هستی موفق شدن در کارها دفع شیطان دورشدن افکار منفی از ذهن قوی شدن مکانیرم وعملکرد سیستم بدن وگردش خون وهزاران خواص دیگر .دوستان مهره مار بر سه نوع هست 1_مهره مار آبزی که هیچ ارزشی ندارد.به قیمتهای ۱۰هزارتومان تا ۱۰۰هزارتومان فروخته میشه 2_مهره مار خاکی هندی و 3 مهره مار سایر کشورها که هیچ ارزش ندارد بهترین مهره مار هندی و از نوع شاه کبری افعی هست به قیمت یک میلیون تومان میباشد حدودا بعد از یک سال شروع به کار میکنه وفعال میشه قبل از یک سال شروع به تاثیر میزاره ولی خیلی معمولی ازماهای 5 پنجم به بعد ولی اصلش از 1سال قوی میشه.
خواص اصلی مهره مار هندی دفع چشم زخم ونظر بند ؛؛بستن زبان طرف مقابل بروی شما ؛؛دفع سحر و طلسمات ؛؛رزق وروزی خوب ؛؛تجارت وبیزینس؛؛جذب جنس مخالف بسمت شما ؛؛عزیزشدن نزد خلایق؛؛اعتماد بنفس زیاددرکارها؛؛انگیزه شور و نشاط ؛؛دفع تنبلی؛؛دفع ترس و دلشوره و استرس؛؛دوستان بعد خرید مهره مار مراحلی داره که باید به نام شما زده بشه وبه عقد شما دربیاد و ۳لوح مسی و برنجی همراهش هست که باید به همراه مهره ماره هندی باشه که این دعاها خاتم سلیمان هست دوستان مهره مار هندی هیچ ربطی به دین و مذهب و ادیان و قرآن نداره خواص مهره مار متافزیکی هست مثل سنگهای فیروزه عقیق یا کهربا و یاقوت وهیج جای قران نیامده ولی اثر مثبت داره که بصورت تجربه بدست اومده درکل ارزشمند هست مثل طلا یا نقره هرکس دوست داشت میخره دوستم نداشت نمیخره مثل اینکه بعضی ها اعتقاد به طلا ونقره وسنگ یاقوت وعقیق ندارن ولی چیزی از ارزش این اقلام ذکر شده کم نمیشود.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *