خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم سوره قرآنی برای افزایش روزی و پیروزی بر دشمنان

ختم سوره قرآنی برای افزایش روزی و پیروزی بر دشمنان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم سوره قرآنی برای افزایش روزی و پیروزی بر دشمنان را قرار دادیم . سوره مبارکه طه خواص و فوائد فراوانی دارد . ختم سوره مبارکه طه نیز آثار و برکات زیادی دارد . برای زیاد شدن رزق و روزی و به دست آوردن مال و ثروت فراوان و شکست دادن دشمنان ختم سوره طه بسیار موثر و مفید می باشد …

ختم سوره قرآنی برای افزایش روزی و پیروزی بر دشمنان

ختم مجرب برای زیاد شدن روزی,ختم سوره طه برای رزق و روزی,ختم قوی و تضمینی مخصوص روزی,ختم به دست آوردن ثروت زیاد,ختم سوره طه برای غلبه بر دشمنان,ختم مجرب شکست دادن دشمن,ذکر و دعای زیاد شدن رزق و روزی

ختم سوره قرآنی برای افزایش روزی و پیروزی بر دشمنان

 هر که بخواهد روزی بر او فراخ شود و نداند که روزی از جایی که گمان ندارد بر وی رسد نزدیک طلوع فجر صادق یک مرتبه این سوره را تلاوت نماید روزی تازه در آن روز بر وی کرامت شود و دلها از برای او نرم گردد و بر دشمنان غالب آید .

سوره طه بیستمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء ۱۶ قرآن جای دارد. شروع این سوره با حروف مقطعه «طا» و «هاء» دلیل نام‌گذاری آن به نام «طه» است. ابلاغ وحی توسط پیامبر(ص) بدون به سختی‌انداختن خود، دستور به اعتدال و میانه روی در همه چیز حتی در دعا و عبادت، قصه آدم و ماجرای هبوط وی از بهشت و داستان حضرت موسی(ع) از موضوعات این سوره است.

در فضیلت تلاوت این سوره از پیامبر(ص) آمده هر کس سوره طه را قرائت کند خداوند در روز قیامت ثواب همه مهاجران و انصار را به او عطا می‌کند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *