خانه / دعا / خواص سوره قدر برای رزق و روزی و گشایش روزی و افزایش ثروت

خواص سوره قدر برای رزق و روزی و گشایش روزی و افزایش ثروت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص سوره قدر برای رزق و روزی و گشایش روزی و افزایش ثروت را قرار دادیم . سوره مبارکه قدر از سوره های قرآنی قوی و مجرب برای افزایش رزق و روزی و باز شدن درهای رزق و روزی و زیاد شدن مال و ثروت و دارایی می باشد . مداومت در خواندن سوره قدر موجب فراخی روزی و رفع فقر و تنگدستی می شود …

دعای افزایش روزی مغازه,دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی نی نی سایت,دعای افزایش روزی صوتی,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی امام علی,دعای افزایش روزی در محل کار

خواص سوره قدر برای رزق و روزی و گشایش روزی و افزایش ثروت

سوره قدر برای افزایش روزی,آثار و برکات سوره قدر برای روزی,سوره قرآنی مخصوص رزق و روزی,ّهترین سوره برای گشایش روزی,ُوره قدر برای فراخی رزق و روزی,سوره قدر برای باز شدن رزق و روزی بسته

خواص سوره قدر برای رزق و روزی و گشایش روزی و افزایش ثروت

سوره مبارکه قدر از سور مکی قرآن کریم و دارای پنج آیه است که در آن از شب ارزش آفرینی و اندازه گیری و مقدرات در ماه رمضان و نیز فرود آمدن فرشتگان از آسمان و نازل گشتن قرآن در آن شب بر قلب پیامبر اکرم (ص) سخن به میان امده به همین مناسبت قدر نام گرفته است.

یعنی شبی که برتر از هزار ماه است و در روایات شیعه آمده که این هزار ماه به مدت حکومت ظالمانه بنی امیه تفسیر شده که هزار ماه طول کشیده است.

این سوره را به مناسبت آغاز آن با انا انزلناه به این نام نیز شهرت دارد.

در فضائل و خواص آن آمده که پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

هر کس سوره قدر را تلاوت کند همانند کسی است که ماه رمضان را روزه گرفته و شب قدر را احیا داشته است و ثواب آن کس را خواهد داشت که در راه خدا جهاد کرده باشد.

امام باقر و امام صادق (ع) در حدیثی می فرمایند:

این سوره مبارکه در بیت المعمور در گنجینه های رحمت الهی است و هر روز هزار ملک گرداگرد آن طواف کرده و آن را تعظیم و بزرگداشت می کنند.

همچنین، امام صادق (ع) می فرمایند: این سوره گنج مردمان تنگدست و مستمندان است و چنانچه کسی تنگدست باشد و بر خواندن این سوره مبارکه مداومت کند روزی او از جایی می رسد که انتظار آن را نداشته باشد.

آمده است:

کسی که سوره قدر را در نماز واجب خود بخواند به او خطاب می شود: ای بنده خدا، عمل را از گیر گناهان گذشته ات آمرزیده شد.

وسعت رزق و روزی

الف: هر روز 10 مرتبه بعد از نماز صبح بخواند و قدرت خدا را مشاهده نماید

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *