خانه / ختم های مجرب و معتبر / طریقه ختم سوره هود برای طلب حاجت و برآورده شدن فوری حاجت

طریقه ختم سوره هود برای طلب حاجت و برآورده شدن فوری حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طریقه ختم سوره هود برای طلب حاجت و برآورده شدن فوری حاجت را قرار دادیم . یکی از ختم های مجرب و سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجت ختم سوره مبارکه هود می باشد . خواندن مداوم سوره هود آثار و برکات و خواص زیادی دارد مخصوصا برای حاجت روایی فوق العاده مجرب می باشد . در ادامه از سایت دعاگو ختم سریع الاجابه سوره هود جهت حاجت خواستن را قرار دادیم .

ختم حاجت روایی,ختم حاجت در ماه رمضان,ختم حاجت روایی نی نی سایت,ختم حاجت روایی مجرب,ختم حاجت روایی نخودکی,ختم حاجت فوری,ختم حاجت روایی در ماه رمضان,ختم حاجت دهنده

طریقه ختم سوره هود برای طلب حاجت و برآورده شدن فوری حاجت

ختم برای حاجت گرفتن,ختم سوره قرآنی جهت حاجت,ختم سریع الاجابه طلب حاجت,ختم قوی و مجرب گرفتن حاجت,قویترین ختم حاجت خواستن,ذکر و دعای برآورده شدن حاجت,بهترین ختم برای روا شدن همه حاجت ها

طریقه ختم سوره هود برای طلب حاجت و برآورده شدن فوری حاجت

سوره هود را برای هر حاجتی سیزده نوبت بخواند حاجت روا شود .

سوره هود یازدهمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء ۱۱ و ۱۲ قرآن جای دارد. وجود داستان حضرت هود، پیامبر قوم عاد دلیل نام‌گذاری این سوره به نام هود است.

قصص انبیاء، مبارزه با فساد و انحراف، حرکت در راه مستقیم حق، اثبات حقانیت وحی و قرآن، اعجاز و تحدی قرآن، مسئله علم خدا و ابتلا و آزمایش انسان در مسیر تکامل و انتخاب احسن از مضامین اصلی و مطالب مهم این سوره است.

آیات ۱۳ درباره تحدی قرآن، آیه ۸۶ درباره بقیت الله و آیه ۱۱۴ درباره تبدیل سیئات به حسنات از آیات مشهور و نامدار این سوره شمرده شده است.

در فضیلت تلاوت این سوره آمده هر كس سوره هود را قرائت کند ده برابر تعداد کسانی که به حضرت نوح ایمان آورده‌اند یا تکذیبش کرده‌اند و نیز به تعداد موافقان و مخالفان حضرت هود، صالح، شعیب، لوط، ابراهیم و موسی به او پاداش داده خواهد شد.

چهار آیه ابتدایی سوره هود را دربرداردنده همه معارف قرآنی دانسته‌اند که در طول سوره به صورت مفصّل به آنها پرداخته شده است.

سوره هود در قالب انذار و تبشیر به ذکر سنت جاری خدا در مورد بندگان و بیان داستان اقوام گذشته مانند قوم نوح، هود، صالح و … و سرگذشت آنها به دلیل سر باز زدن از قبول دعوت الهی می‌پردازد.

اشاره به معارف الهی راجع به توحید، نبوت و معاد و توصیف وعده‌های خداوند به مؤمنان و صاحبان اعمال صالح از دیگر موضوعات این سوره است.

سوره هود به صورت خلاصه به این موارد می‌پردازد:

قصص انبیاء (نوح، هود، صالح، لوط، شعیب، ابراهیم، و موسی).
مبارزه با فساد و انحراف و حرکت در راه مستقیم حق و استقامت و پایداری در این راه.
اثبات حقانیت وحی و قرآن و عظمت و شکوه و اعجاز آن و تحدی.
مسأله علم خدا به تمام امور و ابتلا و آزمایش انسان در مسیر تکامل و انتخاب احسن

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *