خانه / ختم های مجرب و معتبر / طریقه ختم سوره الرحمن برای حاجت گرفتن

طریقه ختم سوره الرحمن برای حاجت گرفتن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طریقه ختم سوره الرحمن برای حاجت گرفتن را قرار دادیم . سوره مبارکه الرحمن خواص و فوائد فراوانی دارد . برای طلب حاجت و برآورده شدن حاجت ختم سوره مبارکه الرحمن بسیار موثر می باشد . روش ختم سوره الرحمن برای برآورده شدن حاجت را در ادامه ازس ایت دعاگو قرار دادیم …

طریقه ختم سوره الرحمن برای حاجت گرفتن

ختم سوره الرحمن برای حاجت,چگونگی ختم سوره الرحمن برای گرفتن حاجت,ختم سریع الاجابه سوره الرحمن,خواص و فوائد سوره الرحمن برای حاجت,ذکر و دعای طلب حاجت فوری

طریقه ختم سوره الرحمن برای حاجت گرفتن

یکی این که نقل کرده‌اند به جهت استجابت دعا هفت سوره را در ایام هفته هر کدام را روزی چهارده مرتبه بدون کم و زیاد بخوانید:

شنبه سوره «فتح»، یکشنبه سوره «یس»، دوشنبه «واقعه»، سه‌شنبه «الرحمن»، چهارشنبه «جنّ»، پنجشنبه «ملک» و جمعه «سجده»; دوم این که: هنگام ختم سوره الرحمن، وقتی به آیات (فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان) رسیدید، به دنبال آن بگویید:

لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ.

1. سعی کنید معنای آیات (حداقل به مقدار ترجمه) را یاد بگیرید و موقع خواندن، به مفاهیم آیات توجّه داشته باشید و در آن‌ها بیندیشید. خداوند در آیه 29 سوره «ص» می‌فرماید: «این کتابی مبارک است که آن را به سوی تو نازل کرده‌ایم تا درباره آیات آن بیندیشند و خردمندان پند گیرند.»

 2. سعی کنید قرآن را موقعی بخوانید که آرامش فکری داشته باشید; مانند: اول صبح و آخر شب (قبل از خواب).

3. سعی کنید با صدا (جَهر) قرآن بخوانید زیرا که پیامبر و امامان معصوم (ع) این‌گونه قرآن می‌خواندند و نه تنها روحشان مجذوب تلاوت خودشان می‌شد که رهگذران را نیز مجذوب می‌کرد.

از آیه شریفه قرآن نیز این نکته استفاده می‌شود:

(وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْءَانُ فَاسْتَمِعُواْ لَهُ وَأَنصِتُواْ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ)

هر گاه قرآن خوانده شود ساکت شوید و به قرائت آن گوش فرا دهید; امید است مورد رحمت الهی قرار گیرید.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *