خانه / دسته‌بندی نشده / مفهوم نشانه کبوتر در دفینه – آثار و علائم سر کبوتر در گنج یابی

مفهوم نشانه کبوتر در دفینه – آثار و علائم سر کبوتر در گنج یابی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com مفهوم نشانه کبوتر در دفینه – آثار و علائم سر کبوتر در گنج یابی را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه کبوتر و مجسمه کبوتر و سر کبوتر و پر و پاهای کبوتر و کبوتر نر و ماده و کبوتر تنها و عکس و تصویر و شکل کبوتر بر روی سنگ در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی …

نشانه کبوتر در دفینه یابی,نشانه سنگ کبوتر در دفینه,نشانه سر کبوتر در دفینه یابی,نشانه ی کبوتر در دفینه یابی,نشانه ی کبوتر در دفینه,نشانه کبوتر در گنج یابی,نشانه کبوتر در گنج,نشانه کبوتر و مار در دفینه یابی
مفهوم نشانه کبوتر در دفینه - آثار و علائم سر کبوتر در گنج یابی

علامت کبوتر در گنج یابی,کارشناسی نماد کبوتر روی سنگ,معنی و مفهوم کبوتر در دفینه یابی,رمزگشایی آثار و علائم کبوتر,تفسیر نماد کبوتر,کبوتر در دفینه یابی نشانه چیست

مفهوم نشانه کبوتر در دفینه – آثار و علائم سر کبوتر در گنج یابی

دوستان نماد پرنده نماد خاصی در مورد نشانه ها به حساب میاد درمورد کبوتر از گذشته تا امروز دیدگاه جداگانه ای بین پرندها در افکار مردم داشته است.

این نماد در کل نشان از آرامگاه دارای هدایا و جواهرات صاحب قبر که نشان از مقبره یک بانوی بلندمرتبه و از خانواده ثروتمند در زمان خود است باید بدونید که قبر تا خود نماد فاصله زیادی ندارد و نهایت ده متر حداکثر محیط برسی شماست که دم و جهت چشمها و نوک کبوتر نشان دهنده مسیر میباشد.

و روش دیگر کاربرد این نماد اینگونه بوده که فقط سر پرنده راه دم ورودی پلمپها و همینطور ورودی پلمپ مقبرهای مهم و همینطور برای تایید شدن صد در صد پلمپ بودن نقطه ورودی استفاده میشده.

اگر این نماد سربه پایین داشت و مشغول خوردن دانه بود اون قسمت برخورد نوک حیوان به زمین بسیار مهم و امکان اینکه ورودی به داخل داشته باشد بسیار است.

هدایایی که از این نماد بدست امده از دیرباز تا اکنون سنگ و جواهرات قیمتی و سنگهای بسیار با ارزش مثل یاقوت و زمرد وغیره… بوده است.

این نماد نشان از پاکی و چون پرواز میکند و دارای بال هست اعتقاد براین بوده که بعداز تدفین این نماد کمک بسیاری بر این دارد که زودتر بعد از مرگ به خدایان خود دست پیدا میکنن و مرده میتواند نیازهای خود را با پرنده به گوش خدایان خود در بعد از مرگ برسانند.

مقبره هایی که با این نماد نشانه گذاری میشوند دقیقا اموال در بیست سانتی زیر قسمت سر جسد وجود دارد و یک کوزیه سنگی بسیار کوچک در کنار جسد وجود دارد که در آن سنگی وجود دارد که به دست بزرگ دهکده کاملا به اعتقادی که داشتن طلسم خوشبختی میشد و درون قبر گذاشته میشده که خدایان زیر زمین بعد از تمام شدن مراسم تدفین او را کاملا به ارامش برسانند و از او دور نشوند و به بهترین جا در دنیایی پس از مرگ برسانند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *