خانه / دعا / ختم مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

ختم مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب برای مهربان شدن شوهر و زن ظالم . ختم زیر از ختومات مجرب و سریع الاجابه برای مهربان شدن شخص ظالم می باشد . اگر شوهری دارید که بد زبان است یا به شما ظلم می کند و یا برعکس زنی دارید که ظالم است و به شما ظلم می کند برای مهربان شدن او می توانید از ختم مجرب زیر استفاده کنید …

ختم مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

ختم قوی برای مهران شدن شوهر,ختم برای مهربان شدن زن ظالم,ختم برای افزایش محبت شوهر ظالم,ختم برای جلب محبت زن ظالم,دعای مخصوص مهربانی شدن زن و همسر ظالم

دعای مهربان شدن شخص

دارید که خیلی اذیت میکند ختم یارئوف را به این شکل که میگویم انجام دهید فوق العاده مجرب است به مدت 17 روز و هر روز 1748 بار یا رئوف را بگویید و آن شخصی که ظلم میکند را در نظر بگیرید و نیت کنید که با شما مهربان شود بدون اینکه باکسی صحبت کنید این را انجام دهید انشاءالله که نتیجه خوبی بگیرید.

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران :

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

معنی دعای فوق :

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 31)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

معنی دعای فوق :

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه 10)

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *