خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه – تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب

تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه – تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه – تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب را قرار دادیم . کاملترین تعبیر و تفسیر خواب دمپایی و دمپایی به رنگ قرمز و مشکی و سفید و زرد و خریدن و فروختن دمپایی و دمپایی سوراخ و پاره پاره شده و یک جفت دمپایی . …

تعبیر خواب دمپایی آبی,تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه,تعبیر خواب دمپایی بنفش,تعبیر خواب دمپایی کوچک,تعبیر خواب دمپایی بچه,تعبیر خواب دمپایی هدیه گرفتن,تعبیر خواب دمپایی گشاد,تعبیر خواب دمپایی گم شدن
تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه - تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب

تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه – تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب,تعبیر خواب پوشیدن دمپایی,تعبیر خواب دمپایی آبی و مشکی,تعبیر خواب دمپایی سفید و زرد,تعبیر خواب دمپایی کهنه و سوراخ,تعبیر خواب یک جفت دمپایی

تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه – تعبیر دمپایی پاره و کهنه در خواب

اگر کسی در خواب ببیند که دمپایی تمیز و مرتبی بر پا دارد، یا ازدواج می کند و یا به سفری پر سود می رود و اگر دمپایی او سوراخ و خراب بود، در کارها فرو مانده می شود.

امام صادق (ع) می فرماید:

دیدن دمپایی در خواب سه وجه است:
زن،
کنیزک،
سفر.

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر دمپایی نو خرید و در پای کرد، دلیل که زنِ معاشر خواهد. اگر در وقت رفتن یک دمپایی او بیفتاد، دلیل که از برادر و خواهر جدا شود. اگر دمپایی او سوخت، دلیل است زنش بمیرد.

تعبیر خواب گم شدن دمپایی

گم شدن دمپایی به معنی جدایی از خانواده مانند خواهر و برادر یا همسر است. همچنین ممکن است که بیننده خواب یک مورد کاری را از دست بدهد.

تعبیر خواب دمپایی خریدن

اگر کسی خواب ببیند که دمپایی سالم و زیبایی می خرید، ازدواج می کند و یا به سفری پر سود می رود.

تعبیر خواب دمپایی پاره

دمپایی پاره داشتن و یا پوشیدن در خواب، نشانه فروماندگی از کارها و یا داشتن همسری ناشایسته و نامناسب است.

تعبیر خواب دمپایی لنگه به لنگه

داشتن دمپایی لنگه به لنگه به معنای جور نبودن اوضاع زندگی زناشویی و یا بهم خوردن برنامه های کاری در زندگی است. همچنین شریک کاری و یا زندگی شما می تواند عقاید کاملا متضادی با شما داشته باشد که این موجب شکست در زندگی یا کار خواهد شد.

تعبیر خواب دمپایی آبی

رنگ آبی در خواب نشانه رویا ها و آرزوهاست. اگر خواب ببینید دمپایی آبی خریده اید یا پوشیده اید، به همسری که ایده ال شماست خواهید رسید و یا به سفری رویایی که آرزوی شماست خواهید رفت.

تعبیر خواب دمپایی قرمز

اگر زنی خواب ببیند که دمپایی قرمز بر پای دارد، همسری خواهد داشت که باعث شادی و مسرت او خواهد شد و یا شغلی خواهد داشت که به او زندگی بخشیده و باعث شادی او و ارتقای روحیه زنده بودن در او خواهد داشت.

اگر مردی خواب ببیند که دمپایی قرمز به پا دارد، همسرش موجب عصبانیت او می شود و یا در کاری که دارد پرخاشجو خواهد بود و از اتفاقاتی که در شرف روی دادن هستند، احساس عدم رضایت و عصبانیت خواهد کرد.

تعبیر خواب دمپایی مشکی

اگر کسی خواب دید که دمپایی مشکی سالم و زیبایی به پا دارد، در زندگی و کار خود با عزت و غرور و سربلندی به سر خواهد برد ولی اگر ببیند که دمپایی او پاره و کثیف و مشکی است، از شریک زندگی و یا شریک کاری خود ناراضی است و احتمال جدایی او از کار و یا شریک زندگی اش می رود.

تعبیر خواب دمپایی زرد

دمپایی زرد نشانه ناراحتی و یا بیماری است خصوصا که دمپایی کثیف و یا پاره نیز باشد. اگر خواب ببینید دمپایی زرد به پا دارید، از همسر یا کار خود راضی نیستید.

تعبیر خواب دمپایی سفید

دمپایی سفید داشتن و یا خریدن به معنی سفید بختی در انتخاب همسر و یا کار است و نشان دهنده این است که در زندگی سربلند و سر افراز خواهید بود.

تعبیر خواب دمپایی سبز

دمپایی سبز خریدن و یا داشتن نشانه دیانت و سربلندی و درستکاری شریک زندگی و یا شریک کاری شما و البته خود شماست. اگر این دمپایی را در خواب به پا داشته باشید، بین شما و زوج زندگی و یا کاری شما، صمیمیت و مهربانی و درستی حکمفرما خواهد بود.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *