خانه / دعا / دعای مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

دعای مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای اصلاح شدن و مهربان شدن شوهر ظالم و یا زن ظالم و سرکش می باشد . اگر شوهری دارید که مدام شما را اذیت می کند و به شما ظلم می کند و یا زنی دارید که شما را اذیت میکند برای اصلاح و مهربان شدن او می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

دعای مهربان شدن شوهر ظالم یا زن ظالم

دعای مهربان شدن زن ظالم,دعای مهربان شدن همسر سرکش,ذکر و دعای افزایش محبت شوهر و زن,دعای گرم شدن رابطه شوهر و زن,دعای مخصوص مهربان شدن

دعای مجرب برای مهربان شدن شوهر و زن ظالم

اگر شوهر ظالم یا زن ظالمی دارید که خیلی اذیت میکند ختم یارئوف را به این شکل که میگویم انجام دهید فوق العاده مجرب است به مدت 17 روز و هر روز 1748 بار یا رئوف را بگویید و آن شخصی که ظلم میکند را در نظر بگیرید و نیت کنید که با شما مهربان شود بدون اینکه با کسی صحبت کنید این را انجام دهید انشاءالله که نتیجه خوبی بگیرید.

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران :

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

معنی آیه فوق :

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 31)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

معنی آیه فوق :

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه 10)

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *