خانه / دعا / دعا برای برادران مومن در سجده نماز برای رفع غم و اندوه و گرفتاری

دعا برای برادران مومن در سجده نماز برای رفع غم و اندوه و گرفتاری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای برادران مومن در سجده نماز برای رفع غم و اندوه و گرفتاری را قرار دادیم . دعا کردن برای دیگران و برادران مومن موجب رضایت خداوند از شخص دعا کننده می شود و استجابت دعای دعا کننده را به همراه خواهد داشت . برای برطرف شدن غم و اندوه و گرفتاری و مشکلات خود و برادران دینی و مومن می توانید دعای زیر را در سجده نماز بخوانید …

دعا برای برادرانم,دعا برای برادران دینی,دعای برای برادران,دعا برای سلامتی برادرام

دعا برای برادران مومن در سجده نماز برای رفع غم و اندوه و گرفتاری

دعا برای برادران دینی در نماز,دعا برای رفع مشکلات برادران مومن,دعا برای رفع غم و اندوه برادران مومن,دعا برای دیگران در سجده نماز,متن دعای رفع مشکلات و گرفتاری و سختی

دعا برای برادران مومن در سجده نماز برای رفع غم و اندوه و گرفتاری

و شیخ طوسی در کتاب «مصباح المتهجّد» در ذکر سجده شکر فرمود: مستحبّ است برای برادران خود، در سجده دعا کند و بگوید:

اللّٰهُمَّ رَبَّ الْفَجْرِ وَاللَّيَالِي الْعَشْرِ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّيْلِ إِذا يَسْرِ، وَرَبَّ كُلِّ شَيْءٍ، وَ إِلٰهَ كُلِّ شَيْءٍ، وَخَالِقَ كُلِّ شَيْءٍ، وَمَلِكَ [وَمَلِيكَ] كُلِّ شَيْءٍ، صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، وَافْعَلْ بِي وَبِفُلانٍ وَفُلانٍ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ، وَلَا تَفْعَلْ بِنَا مَا نَحْنُ أَهْلُهُ، فَإِنَّكَ أَهْلُ التَّقْوَىٰ وَأَهْلُ الْمَغْفِرَةِ .

معنی دعای فوق :

ای پروردگار بامداد و شب‌های ده‌گانه و پروردگار جفت و تک و شب هنگامی که می‌گذرد و پروردگار هر چیز و معبود هر چیز و آفریننده‌ی هر چیز و پادشاه هر چیز، بر محمّد و خاندانش درود فرست و با من و فلان و فلان آنچه شایسته آنی انجام ده و نسبت به ما آنچه سزاوار آن هستیم انجام مده، به درستی که تو اهل تقوا و آمرزشی.

چون سر از سجده برداشتی، دست خود را بر موضع سجود خود می‌مالی و از طرف چپ صورت، به صورت می‌کشی، آنگاه به پیشانی سپس سه مرتبه به جانب راست و در هر مرتبه می‌گویی:

اللّٰهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ، لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ، عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهادَةِ، الرَّحْمٰنُ الرَّحِيمُ . اللّٰهُمَّ أَذْهِبْ عَنِّي الْهَمَّ، وَالْحَزَنَ، وَالْغِيَرَ، وَالْفِتَنَ، مَا ظَهَرَ مِنْها وَمَا بَطَنَ .

معنی دعای فوق :

خدایا تو را ستایش، معبودی جز تو نیست، دانای نهان و آشکار، بخشنده و مهربان، خدایا اندوه درون و غم و دگرگونی‌ها و فتنه‌ها آنچه آشکار شد و آنچه نهان گشت را از من برطرف کن.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *