خانه / دعا / روش باطل كردن سحر و طلسم با قرآن (آیات و سوره های قرآنی)

روش باطل كردن سحر و طلسم با قرآن (آیات و سوره های قرآنی)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com روش باطل كردن سحر و طلسم با قرآن (آیات و سوره های قرآنی) را قرار دادیم . راهکارها و روشهای مختلفی برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم وجود دارد و توصیه شده است . اما یکی دیگر از دستورالعمل ها و روشهای موثر برای باطل کردن سحر و طلسم استفاده از نسخه قرآنی شامل ایات و سوره های قرآنی باطل السحر و طلسم می باشد …

باطل طلسم قوی,باطل طلسم با ادرار,باطل طلسم جدایی,باطل طلسم یهودی,باطل طلسم با قلیاب,باطل طلسم ازدواج,باطل طلسم با قران,باطل طلسم با نمک

روش باطل كردن سحر و طلسم با قرآن (آیات و سوره های قرآنی)

نسخه باطل کننده طلسم با قرآن,آیات قرآن باطل سحر و طلسم,باطل السحر و طلسم قرآنی,راهکار قرآنی جهت ابطال سحر و جادو,نسخه سریع الاجابه باطل کردن طلسم و جادو,دستورالعمل قوی و مجرب باطل کننده طلسم

روش باطل كردن سحر و طلسم با قرآن (آیات و سوره های قرآنی)

خوب است این را هم بدانید که در آیات و روایات راه‌هایی جهت باطل کردن سحر ارائه شده است.

خداوند در آیه ۴ سوره فلق تاکید دارد که از شرّ ساحران به خدا پناه ببرید. در روایاتی توصیه شده که برای در امان ماندن از شر ساحران دو سوره فلق و ناس (معوذتین) را زیاد تلاوت کنید.

همچنین با مداومت در تلاوت آیة الکرسی خود را در حفاظت خداوند قرار دهید.

باطل کردن طلسم قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است.

روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است و همگی کما بیش با آنها آشنا هستند.

در زیر نحوه باطل کردن سحر و طلسم با کمک گرفتن از آیات و سوره های قرآنی مذکور می افتد:

باطل کردن سحر و طلسم محبت

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است.

از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.

(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند.

این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد.

از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند).

روش علاج و درمان طلسم محبت:

آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه ۱۰۲ از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم …) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید)).

این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد).

برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد.

نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند).

این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است.

در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲ – و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹ ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

آیات شریفه برای رقیه مخصوص ابطال سحر

سوره الفاتحه سوره البقره از آیه ۱ – ۵سوره البقره الایه ۱۰۲ هفت مرتبهسوره البقره از آیه ۱۶۳ – ۱۶۴سوره البقره آیه الکرسی آیه ۲۵۵سوره البقره آخر السوره از آیه ۲۸۵ – ۲۸۶سوره ال عمران از آیه ۱۸ – ۱۹سوره الاعراف از آیه ۵۴ – ۵۶سوره الاعراف از آیه ۱۱۷ – ۱۲۲ هفت مرتبه ، و این فرموده خداوند تبارک و تعالی را سی مرتبه تکرار کند ( وألقى السحره ساجدین).

سوره یونس از آیه ۸۱ – ۸۲ این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفتاد مرتبه تکرار (إن الله سیبطله ).سوره طه آیه ۶۹ هفت مرتبه سوره المؤمنون از آیه ۱۱۵ – ۱۱۸سوره الصافات از آیه ۱ – ۱۰سوره الاحقاف از آیه ۲۹ – ۳۲ این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفت مرتبه تکرار کند ( یاقومنا أجیبوا داعی الله ).

سوره الرحمن از آیه ۳۳ – ۳۶سوره الحشر از آیه ۲۱ – ۲۴سوره الجن از آیه ۱ – ۹سوره الاخلاص سوره الفلق ( نه مرتبه).سوره الناس.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *