خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی – تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب

تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی – تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی – تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب قرقی و شکار و کشتن قرقی و حمله پرنده قرقی به انسان و فرار کردن از قرقی و خوردن گوشت قرقی …

تعبیر خواب شکار قرقی,تعبیر خواب کشتن قرقی

تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی - تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب

تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی – تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب,تعبیر خواب خوردن گوشت قرقی,تعبیر خواب کشتن و شکار قرقی,تعبیر خواب دیدن قرقی در خانه,تعبیر خواب به دام انداختن قرقی,معنی و مفهوم قرقی در خواب

تعبیر خواب قرقی و حمله قرقی – تعبیر دیدن جوجه پرنده قرقی در خواب

تعبیر خواب قرقی

اگر کسی در خواب دید که قرقی رامی دارد، فرزند ارشد خانواده بسیار زرنگ و کارآمد خواهد شد.

اگر قرقی غیر رام و غیر مطیعی دارد، فرزند نافرمان و خود رایی خواهد داشت.

به تعبیری دیگر داشتن قرقی ماده رام، زنی زیبا مطیع و پولدار است و اگر زنی قرقی نر در خواب دید، که رام و مطیع بود، شوهری با صفات مردانه خوبی خواهد داشت.

مرگ قرقی، فوت یکی از نزدیکان درجه یک و یا به بیماری سختی برای یکی از آنان تعبیر شده است.

آشنایی با پرنده قرقی :

قرقی پرنده شکاری کوچکی از تیرهٔ عقابیان است. قرقی‌ها درمیان درختان آشیانه ساخته و برای شکار پرندگان کوچک مثل گنجشک در لابلای درختان و بوته‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند.

قرقی با اندازه کوچک، بال‌های کوتاه و گردن و دم دراز و خط ابروئی سفید و لکه سفید پس گردن از سایر پرندگان خانواده قوشها متمایز است. قرقی ماده حدود ۲۵درصد از نر آن بزرگتر است که یکی از بالاترین دودیسی‌های جنسیتی در میان پرندگان است. طول بدن قرقی نر ۲۸ و طول ماده ۳۸ سانتی‌متر است.

قرقی شباهت زیادی به پیغو، پیغوی کوچک و طرلان دارد. قرقی ماده را به دشواری می‌توان از پیغوی ماده تشخیص داد. اندازه هر دو مشابه است اما دم و بال‌های قرقی کوتاهتر است. قرقی همچنین کمی بزرگتر از پیغوی کوچک است. قرقی ماده ممکن است با طرلان نر اشتباه گرفته شود اما قرقی ماده کوچکتر و لاغرتر است. بال‌های کوتاهتری دارد و انتهای دم آن مربع‌مانند است. ضمن اینکه طرلان در زمینه سفید زیر شکمش خطوط مشکی دارد.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *