خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب روغن وازلین – تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب

تعبیر خواب روغن وازلین – تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب روغن وازلین – تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب وازلین و زدن وازلین به صورت و دست و پا و استفاده از روغن وازلین و وازلین گرفتن از دیگران و وازلین دادن به دوست …

تعبیر خواب روغن وازلین - تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب

تعبیر خواب روغن وازلین – تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب,تعبیر خواب وازلین زدن به دست,تعبیر خواب وازلین دادن به دیگران,تعبیر خواب دیدن وازلین,معنی و مفهوم وازلین در خواب

تعبیر خواب روغن وازلین – تعبیر خریدن روغن وازلین در خواب

وازلین چیست :

ژله نفتی یک خمیر ضخیم و مومی است که بسیاری از افراد از آن به عنوان یک محصول مراقبت از پوست استفاده می کنند و درمان جوش های جزئی و سوختگی به کار می رود.

نامهای دیگر ژله نفتی شامل petrolatum و Vaseline ، می باشد که به عنوان نام کلی وازلین از ان یاد می شود. و یک نام تجاری مشترک نیز است.

مردم از ژله نفتی برای بثورات ایجاد شده در پوشک ، به عنوان یک مرطوب کننده ، برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و به عنوان روان کننده استفاده می کنند.

وازالین یا ژله نفتی چیست؟

وازالین یا ژله نفتی را در شکل زیر می بینید.
ژله نفتی برای درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی مفید است.

شیمیدانان ژله نفت را از روغن استخراج می کنند. پس از کشف تصادفی آن در طی فرایند حفاری نفت ، اکنون بیش از ۱۰۰ سال است که از عمر ان می گذرد.

ژله نفتی تصفیه شده یک روغن معدنی است که بسیاری از شرکت ها آن را به عنوان یک درمان عمومی برای پوست استفاده می کنند.

خلوص ژله نفتی به فرایند تولید بستگی دارد. ژله نفتی تصفیه نشده ممکن است حاوی مواد مضر باشد ، اما ژله نفتی تصفیه شده معمولاً بی خطر است.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن جمله روغن ها در خواب خوب است بخصوص روغن زیتون که از روغن های مبارک است. چنان که در خواب ببینید که روغن زیتون می خورید به مال و نعمت می رسید و پولی از راه درست به دست شما می آید. برخی از معبران روغن را میراث دانسته اند و برخی مال و نعمت و روی هم رفته دیدن روغن در خواب خوب است. اگر در خواب ببینید که دیگری روغن به سر شما می مالد فریب می خورید و کسی که روغن می مالد به شما دروغ می گوید و مکر و نیرنگ در کارتان به کار می برد و اگر شما به سر دیگری روغن بمالید همین تعبیر را دارد که شما او را می فریبید.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

تعبیر روغن، مال و نعمت می‌باشد،‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرکنندگان گفته‌اند: تعبیرش ارث و میراث است، ‌‌‌‌‌
اگر ببینی روغن گاو، داری و یا کسی به تو بخشیده است و از آن می‌خوری، یـعـنـی هم مال و اموال به دست می‌آوری و هم ارث و میراث و به طور کلی تعبیر روغن گاو از سایر روغن‌ها بهتر می‌باشد.
تعبیر روغن دنبه و روغن کنجد، علم و دانش و حکمت می‌باشد.
تعبیر روغن زیتون، علم و دانش و حکمت می‌باشد، ‌‌‌‌‌ کرمانی نیز می‌گوید: تعبیرش مال و نعمت و خیر و برکت می‌باشد (تعبیرهای مختلف).
تعبیر روغن بنفشه، سود و منفعت از طرف شخصی زمیندار و صاحب و ملک و املاک می‌باشد. اگر ببینی در داخل شیشه روغن گل یا روغن بنفشه می‌باشد، یـعـنـی با زن ثروتمند و دینداری ازدواج می‌کنی.
تعبیر روغن خیری، سود و منفعت از طرف مرد «عرب» می‌باشد.
تعبیر روغن نرگس، سود و منفعت از طرف مرد روستائی می‌باشد.
تعبیر روغن شاه بلوط و روغن قسط، سود و منفعت از طرف رومی‌ها می‌باشد.
اگر ببینی به سر خودت روغن می‌مالی، تعبیرش زینت و آرایش دنیا می‌باشد.اگر ببینی آن روغنی که سر خودت مالیده‌ای، ناخوشایند و گندیده بوده است، یـعـنـی مردم از تو بدگوئی می‌کنند، ولی اگر ببینی به سر خودت روغن‌های خوشبوئی مثل روغن گل و یاسمن و بنفشه و… مالیده‌ای، تعبیرش زینت و آراستگی و تحسین و ستایش می‌باشد.
اگر ببینی همۀ بدن تو روغنی شده است، یـعـنـی بیمار می‌شوی.
اگر ببینی دبۀ روغن داری یا کسی به تو داده است، یـعـنـی بین تو و فردی امانت‌دار ارتباط و مصاحبتی دوستانه برقرار می‌شود و به اندازه کوچکی و بزرگی دبه از او خیر می‌بینی، ولی اگر دبه را کهنه و کثیف ببینی، یـعـنـی از آن مرد شر و ضرر و زیان به تو خواهد رسید (دفع بلا و گرفتاری).
اگر ببینی دبه روغن را از دست داده‌ای، یـعـنـی ارتباط و مصاحبت خود را با آن شخص قطع می‌کنی.
اگر ببینی همۀ بدن تو روغنی شده است، یـعـنـی بیمار می‌شوی.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *