خانه / اسماء الحسنی (نام های خداوند در قرآن) / روش به دست آوردن اسم اعظم اسم خود + خواص و فوائد اسم اعظم شخصی

روش به دست آوردن اسم اعظم اسم خود + خواص و فوائد اسم اعظم شخصی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com روش به دست آوردن اسم اعظم اسم خود + خواص و فوائد اسم اعظم شخصی را قرار دادیم . هر اسم و نامی دارای یک اسم اعظم مخصوص می باشد . برای استخراج و به دست آوردن اسم اعظم نام خود می توانید از روش و دستورالعمل زیر استفاده کنید . پیدا کردن اسم اعظم نام خود و مداومت در گفتن ذکر اسم اعظم شخصی خواص و فضیلت های فراوانی دارد از جمله برآورده شدن حاجت و گشایش کار …

اسم اعظم منم شاهین نجفی,اسم اعظم من چیست,اسم اعظم منم,اسم اعظم منزوی,اعظم اسم من اسماء الله الحسنى,اعظم اسم من اسماء الله,اسم اعظم عباس منش,اسم اعظم سلام قولا من رب رحیم

روش به دست آوردن اسم اعظم اسم خود + خواص و فوائد اسم اعظم شخصی

اسم اعظم اسم من چیست,طریقه استخراج اسم اعظم اسم خود,پیدا کردن اسم اعظم نام خودم,خواص و فوائد اسم اعظم اسم من,اسم اعظم برای حاجت گرفتن,اسم اعظم برای گشایش کار

روش به دست آوردن اسم اعظم اسم خود + خواص و فوائد اسم اعظم شخصی

چگونه اسم اعظم اسم خود را به دست بیاوریم

با توجه به اهميت اسماء الهي و تأثير آن در روح و روان و زندگي ما انسانها، بر آن شديم تا اسماءالله و خواص و معاني آنها را براي شما کاربر عزيز معرفي نماييم.

اسم اعظم صرف دانستن و گفتن یک لفظ نیست بلکه فراتر از لفظ دارای حقیقتی است که در اثر خود سازی، تهذیب نفس، عبادت و توفیقات الهی در وجود افراد پیدا می شود و در پرتو این حالت خداوند چنان قدرت و مقام والایى به آنها خواهد داد.

در روایات زیادى روى مسأله اسم اعظم خدا تکیه شده، و از آنها استفاده مى شود که اگر کسى خدا را به اسم اعظم‌اش بخواند دعاى او مستجاب مى گردد، و هرچه از خدا بخواهد به او مى دهد

در ذیل بعضى از این روایات آمده است:

«وَ الَّذى نَفْسى بِیَدِهِ لَقْد سَئَلَ اَللهَ باسمِهِ الاَعْظَمِ الَّذى اِذا سُئِلَ بِه اَعْطاهُ وَ اِذا ادُعِى بِه اَجابَ»

معنی دعای فوق :

«قسم به کسى که جانم بدست او است، او خدا را به اسم اعظم‌اش خواند، همان اسمى که اگر خدا را به آن بخوانند عطا مى کند و اگر دعا به آن کنند اجابت مى نماید

چگونه اسم اعظم متناسب با عدد خود داشته باشيم؟

در كتاب « غم عشق » آمده است :

« يكي از بزرگان را در قم زيارت كردم . ايشان فرمودند : هر مومني اسم اعظم خاص خودش را بايد شناسايي كند و در شدائد و مشكلات از معنويت آن استفاده نمايد .

كيفيت شناخت آن بدين ترتيب است:

اول بايد « ابجد كبير » معادل عدد نام خود را استخراج كنيد و سپس اسمي از اسماءالله عز و جل را پيدا كنيد كه هم نام عدد خودتان باشد . سپس با استاد خود مشورت كنيد . مواظب باشيد از اسماء جلاليه نباشد كه سبب بروز مشكل گردد.

كيفيت استمداد از اسم اعظم خاص معادل نام خود به اين ترتيب است كه يك مرتبه به تعداد عدد معادل اسم اعظم خاص ؛ اسم مبارك را تلاوت نموده و سپس عرض حاجت نماييد . »

جدول ابجد كبير

علم ابجد از علوم سري انبياء (ع) است و به اين صورت است كه براي هر حرف ؛ عددي ؛ مشخص شده است و مجمع اعداد مربوط به حروف هر كلمه ؛ عدد آن كلمه محسوب مي شود .

اين جدول به شرح زير مي باشد :

ابجد ؛ هوز ؛ حطي ؛ كلمن ، سعفص، قرشت ، ثخذ ، ضظغ.
ا ب ج د ه و ز ح ط ی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ک ل م ن س ع ف ص ق
20 30 40 50 60 70 80 90 100

ر ش ت ث خ د ض ظ غ
200 300 400 500 600 700 800 900 1000

مثلا براي استخراج عدد اسم « رضا » به شرح زير عمل مي كنيم :

ر=200

ض=800 200+800+1=1001= پس، عدد رضا

ا=1

پس كسي كه نامش رضا ست عدد مخصوص براي كليه اذكارش 1001 مي باشد و اسم اعظمي از خداوند كه با او هم عدد هست نيز اسم مبارك « رضا » و « من جعل الشمس والقمر » مي باشد .

مثالي ديگر :

محمد رضا : م+ح+م+د+ر+ض+ا=40+8+40+4+200+800+1=1093

لذا عدد ويژه اذكار و اوراد براي كسي كه اسمش محمدرضا هست ، «1093» مي باشد كه با اسم مبارك « خير مونس وانيس » از اسامي خداوند، هم عدد است و به اصطلاح ، اسم اعظم اختصاصي كسي كه اسمش محمد رضا ست ، « خير مونس وانيس » مي باشد .

* تذكرات

1- ما حق نداريم از پيش خود براي خداوند اسم انتخاب كنيم بلكه اسماء الله بايد از جانب خود خداوند و معصومين (ع) معرفي شده باشند.

2- اگر اسم اعظم هم عدد با اسم شما پيدا نشد از تركيب دو اسم از اسماءالله كه مجموع عدد آن دو اسم برابر با عدد اسم شماست بهره ببريد.

وقتی اسم اعظم متناسب با اسم خودتون را بدست اوردید باید در روز به تعداد اسم اعظم ذکر نمایید

مثلا رضا عدد آن 1101 و ذکر آن من جعل الشمس والقمر

پس اقا رضا در روز باید 1001 بار ذکر من جعل الشمس والقمر را تلاوت کند

خواص اسم اعظم شخصی :

این امر باعث سهل شدن امورات زندگی.

آسان شدن کارهای روزانه

قوی شدن تقوا و ایمان

دور شدن تمام اجنه و شیاطین

محبت نزد جمیع خلایق

به اتمام رساندن تمام اموران روزمره زندگی

حاجت روا شدن

رسیدن به تمام حاجات مهم

رسیدن به ارامش درون

و . . .

البته باید درست اسمتونو حساب کنید تا دقیق نام ذکرتونو بدست بیارید.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

7 دیدگاه

  1. سلام
    من دو مسئله دارم؛اسم من محمدرضا است و شما در این سایت اسم اعظم اختصاصی منو ”خیر مونس و انیس” درآوردید.آیا این یک مثاله یا میشه بهش استناد کرد؟بعدش مونس درسته یا مؤنس؟
    مسئله دوم اینکه من با جمع ابجد اسمم که همون ۱۰۹۳ هست،با تلاش فراوان و جمع و منها تونستم اسم ”یا حفیظ و حکیم” بدست بیارم.آیا این اسم صحیحه یا نه؟
    ممنونم از جوابی که میدین.و اگه ممکنه جواب برام ایمیل کنین.
    سپاس

  2. سلام اسم من سهیلا است و من اسم و عددی برای آن پیدا نکردم میشه لطفا کمکم کنید .

  3. سلام ببخشید میشه بگید اسم اعظم بنیامین چی میشه لطفا اگه میشه بگین

  4. سلام میشه اسم اعظم بنیامین و بگین چی میشه

  5. با سلام و عرض ادب
    اسم من حمید رضا هست. که ابجد کبیر آن 1063 میشود. آیا امکان دارد اسم الهی مربوط به نام بنده را هم محبت بفرمایید؟ با تشکر از لطف شما

  6. سلام یه جا دیگه گفتن اگه نبودچهارتا اسم بایدانتخاب کنیم عبدالله 141 میشه یا 142 چون اسمهای خداوند متعال در محاسبات ابجدی یکی کم میشه واین که به تعدادحرف اسم خودم تکرارکنم یعنی چندمرحله بخونم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *