خانه / دعا / دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن

دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن

دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و سریع الاجابه و تضمینی برای رسیدن به مال و ثروت عظیم و گشایش در رزق و روزی و پولدار شدن و ثروتمند شدن و چندین برابر شدن ثروت و پول و روزی و اموال می باشد . اگر بخواهید ثروت عظیم و مال عظیم به دست بیاورید این دعای عظیم الشان در این زمینه فوق العاده موثر و مجرب است . التماس دعا (دعاگو)

دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروت فوری,دعای ثروت سلیمان,دعای ثروت قارون,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروت شش ملک,دعای ثروت از غیب, دعای افزایش روزی نی نی سایت,دعای افزایش روزی صوتی,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی نخودکی,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی امام جواد,دعای افزایش روزی مغازه نی نی سایت

دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن

دعای رسیدن به مال و ثروت عظیم,طلسم برای زیاد شدن مال و ثروت,طلسم به دست آوردن ثروت فراوان,دعای رسیدن ثروت از غیب,دعای چند برابر شدن رزق و روزی,دعای ثروتمند شدن فوری,دعای پولدار شدن سریع,آیات قرآنی مخصوص مال و ثروت

دعای چند برابر شدن مال و ثروت و رزق و روزی و ثروتمند شدن

ذکر و دعاهای مجرب برای پولدار شدن

ذکر برای پولدار شدن:

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد. مثلاًاگر میخواهد 110 مرتبه بگوید، ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار ذکر را بگوید و باز صلوات بفرستد.

(اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک)

ترجمه دعای فوق :

خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز! (گوهرهای حکیمانه ، آیت الله بهجت ،ج۱۴)

دعای ثروتمند شدن سریع و افزایش رزق و روزی:

ختم سوره «واقعه»جهت وسعت رزق:

از امام سجاد علیه السلام روایت شده است که ختم «اذا وقعه» برای افزایش رزق و روزی مفید است .

این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیَّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

«یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی»

این کار و این ختم، بارها جهت توسعه رزق و تسهیل امور مشکل و ادای دین تجربه شده و موثر بوده است.

روایت دیگر برای ختم سوره «واقعه»جهت وسعت رزق:

از شب شنبه، هر شب سه بار برای افزایش رزق سوره مبارکه واقعه را بخوانید وشب جمعه 8 مرتبه آن را بخوانید و پنج هفته متوالی این سوره را به همین صورت ادامه دهید وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.

سوره طلاق جهت ثروتمند شدن:

– برای وسعت رزق 3 مرتبه سوره طلاق خوانده شود.

– هر کس هر روز به خواندن آیه مبارکه «من یتق الله…» «آیات 3-2» سوره طلاق همت کند مهمات و گشایش امورات بسته خود را خواهد دید. (قرآن درمانی روحی و جسمی، ص260)

ذکر پیامبر اکرم (ص) برای پولدار شدن:

حضرت رسول اکرم (ص) نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود

دعا این است:

ان شاء الله یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

ختم سوره مبارکه طه جهت افزایش رزق :

هر روز بعد از اذان صبح و قبل از طلوع آفتاب سوره مبارکه طه را برای افزایش رزق بخوانید تا خدا وند از جایی که گمان نداشته باشید برای شما روزی برساند اگر در هنگام طلوع آفتاب این سوره را بخوانید روزی تازه به شما می رسد و اگر این سوره مبارکه را بنویسید وهمراه خود داشته باشید در پی هر حاجتی بروید موفق می شوید و اگر می خواهید برای اصلاح بین دونفر بروید قبل از رفتن این سوره را بخوانید .

ذکری برای افزایش رزق:

مرحوم کشمیری به نقل از مرحوم قاضی کیمیا آورده است:

اگر کسی افزایش رزق و روزی بخواهد باید ذکر زیر را بسیار بگوید .

اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

از حضرت استاد بهجت نقل شده :

در آغاز و پایان ذکر صلوات بفرستد مثلاً اگر میخواهد 110 مرتبه بگوید

ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار بگوید ذکر را و باز صلوات بفرستد .

برای گشایش رزق و روزی در هر روز 77 مرتبه بگوید:یا غَفور یا وَدود

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء الله

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهد.

دعای طلب روزی از پیامبر :

یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی

معنی دعای فوق :

(ای روزی ده نداران و ای مهرورز به مسکینان و ای سرپرست مؤمنان و ای صاحب نیروی محکم درود فرست بر محمّد و خاندانش و روزیم ده و عافیتم ده وکفایتم کن آنچه مهم است بر من)

از رسول اکرم روایت شده :

هر کس این دعا را بخواند یا با خود حمل نماید مال او از حلال بسیار و فرزندان صالح خداوند به او عطا کند و همه حاجات او روا شود و گناهان او آمرزیده گردد .

بَسم اللّه الرّحْمنِ الرَّحَیمَ اَسْتَغْفِرُ اللَّه الَّذی لااِلهَ اِلاّ هُوَالْحَیُّ الْقَیُّومُ وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ اَسْتَغْفِراللّهَ مِنْ جَمِیع ما کَرِهَ اللّهُ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْتَغْفِرُکَ ما قَدَّمْتُ وَ ما اَخَْرْتُ وَ ما اَسْرَرْتُ وَ ما اَعْلَنْتُ مَنْ مَعْصِیِتَکَ وَ اَسْتَغْفِرُکَ مِنْ الذَّنُوبِ الَّتی لا یَغْفِرُها غَیْرُکَ وُ لَمْ یَطَّلعْ عَلَیْها سِواکَ وَلا بَسَعُها اِلاّ حِلْمُکَ وَلا یَتَجاوَزُ مِنْها اِلا عَفْوُکَ وَ اسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلَّ یَمینِ صَدَرَ مِنّی فَخالَفْتُ مِنْها وُ اَسْتَغْفِرُکَ یا عَالِمَ الْغَیبِ وَلاشَّهادَهِ مِنْ کُلَّ سَیَّئَتهٍ عَمِلْتُها فی بَیاض النَّهارِ وَ سَوادِ اللَّیْلِ وَ مَلاَءٍ وَ خَلاَءٍ وَ سِرًّ وَ عَلانِیَهٍ وُ اَنْتَ ناظِرُ بِها اِلَهیَّ اِذَا اَرْتَکَبْتُها وَ اَنیّتُ بِها مِنَ العْصیانِ یا حَلیمُ یا کَریمُ وَ اَسْتَغْفِرُکَ لِکُلَّ سَیَّد الْمُرْسَلینَ وَ اِلیْنا مِنُ نَبِیَّکَ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الطَیَّبینَ الطَّاهِرینَ الْمَصْومینَ مَنْ الِ طه وَ یسَ بَرحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الَّراحِمینَ.

حضرت رسول (ص) فرمود :

هر که هر روز صد مرتبه این ذکر را بگوید (لا اله الاّ الله الملکُ الحقُّ المبین) از فقر و وحشت قبر امان یابد و توانگر شود و درهای بهشت بر وی گشوده شود .

پیامبر اکرم (ص) برای کسی که نماز را اول وقت به جا می آورد، سه چیز را ضمانت کرده است:

«برطرف شدن گرفتاری ها و ناراحتی ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.»

روایتی از امیرالمومنین برای افزایش رزق

حضرت امیرالمومنین (ع) برای افزایش رزق فرمودند:

«ألا انبئکم بعد ذلک بما یزید فی الرزق:الجمع بین الصلاتین یزید فی الرزق و العقیب بعد الغداة و بعد العصر یزید فیر الرزق و صلة الرحم تزید فی الرزق و کسح الفناء یزید فی الرزق و مواساة الاخ فی الله عزوجل یزید فی الرزق و البکور فی طلب الرزق یزید فی الرزق و الاستغفار یزید فی الرزق و استعمال الامانه یزید فی الرزق و قول الحق یزید فی الرزق و اجابة الموذن تزید فی الرزق و ترک الکلام علی الخلاء یزیدفی الرزق و ترک الحرص یزید فی الرزق و شکر المنعم یزید فی الرزق و اجتناب الیمین الکاذبة یزید فی الرزق و الوضوء قبل الطعام یزید فی الرزق و اکل ما یسقط من الخوان یزید فی الرزق ومن سبح الله کل یوم ثلاثین مرة دفع الله عنه سبعین نوعا من البلاء ایسر ها الفقر»

ترجمه دعای فوق ::

آیا به شما خبر ندهم از چیزهایی که روزی را می افزاید؟! جمع کردن میان دو نماز بر روزی می افزاید، خواندن تعقیبات پس از نماز صبح و عصر بر روزی می افزاید، صله رحم بر روزی می افزاید، جاروب کردن جلوی در خانه بر روزی می افزاید، همدردی با برادر دینی به خاطر خداوند بر روزی می افزاید، صبح زود به دنبال روزی رفتن بر روزی می افزاید، استغفار بر روزی می افزاید، امانت داری بر روزی می افزاید، حق گویی بر روزی می افزاید، اجابت موذن بر روزی می افزاید، سخن نگفتن هنگام قضای حاجت بر روزی می افزاید، ترک حرص بر روزی می افزاید، شکر منعم بر روزی می افزاید، اجتناب از سوگند دروغ بر روزی می افزاید، وضو گرفتن قبل از غذا بر روزی می افزاید، خوردن آنچه از سفره بیرون ریخته بر روزی می افزاید؛هرکس روزی سی بار خداوند را تسبیح گوید خداوند هفتاد بلا را از او برطرف می کند که آسان ترین آن ها فقر است.

روایتی از حضرت زهرا برای افزایش رزق

از خمس با عنوان «کلید رزق» نام برده شده است.

حضرت زهرا سلام الله علیها خمس و زکات را باعث تزکیه نفس و توسعه روزی می دانند.

خمس و زکات خود را به افراد نیازمند و فقیر جامعه بدهید .

دعا جهت توسعه رزق از امام جواد علیه السلام:

جهت وسعت رزق مکرر گفته شود:

یا من یکفی من کل شی ء و لا یکفی منه شیء اکفنی ما اهمنی .

آیه جهت خیر و برکت پیدا کردن مغازه و منزل

برای افزایش خیر و برکت در دکان یا مغازه خود آیه 59 سوره انعام را بر صفحه از قلع بنویسید و در آنجا آویزان کنید .

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

سوره هایی که در روایات برای ازدیاد رزق و روزی توصیه شده:

سوره واقعه: امام صادق (ع) می فرماید:کسی که هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی بیند و از دوستان حضرت علی (علیه السلام) می شود…

سوره همزه: امام صادق (علیه السلام) می فرماید:هر کس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می شود و روزی بر او روی می آورد…

سوره لیل: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می فرماید:هر کس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می کند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می گیرد.

سوره مزمل: رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) می فرماید:هر کس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود.

سوره ذاریات : امام صادق (علیه السلام) می فرماید:هر کس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می کند و روزی فراوانی برایش می دهد…

سوره ممتحنه :امام سجاد (علیه السلام) می فرماید:هر کس سوره ممتحنه را در نماز های واجب و مستحبی بخواند خداوند. فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می کند؛ و همچنین سوره های نجم، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *