خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم سوره فیل برای رفع ترس از دشمن و نجات از شر شخص ظالم

ختم سوره فیل برای رفع ترس از دشمن و نجات از شر شخص ظالم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم سوره فیل برای رفع ترس از دشمن و نجات از شر شخص ظالم را قرار دادیم . یکی از ختم های قوی و مجرب و توصیه شده برای از بین رفتن و دفع ترس از شخص ظالم و ستمگر و زورگو و خلاص شدن و رهایی از شر دشمن ختم سوره مبارکه فیل می باشد . دستورالعمل سریع الاجابه ختم سوره مبارکه فیل برای غلبه بر دشمن و رفع ترس را در ادامه از سایت دعاگو قرار دادیم .

ختم سوره فیل برای ثروت,ختم سوره فیل برای نابودی دشمن,ختم سوره فیل برای حاجت,ختم سوره فیل نی نی سایت,ختم سوره فیل مغربی,ختم سوره فیل برای جدایی,ختم سوره فیل برای نابودی دشمن نی نی سایت,ختم سوره فیل برای گرفتن حاجت

ختم سوره فیل برای رفع ترس از دشمن و نجات از شر شخص ظالم

طریقه ختم سوره فیل,ختم مجرب غلبه بر دشمن,ختم دفع ترس از دشمن,ختم نجات از شر شخص ظالم,ختم سریع الاجابه مرگ دشمن,ختم سوره فیل برای هلاکت و نابودی دشمن

ختم سوره فیل برای رفع ترس از دشمن و نجات از شر شخص ظالم

در کتاب حیاة الحیوان آمده است:

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد وارد شود کلمات «کهیعص حم عسق» را که ده حرف است بگوید و به ازای هر حرف که بر زبان می‌اورد یک انگشت از انگشتانش را ببندد از شست دست راست آغاز کند و به شست دست چب پایان برد.

وقتی بدین جا رسید سوره فیل را در درونش بخواند و وقتی به لفظ «ترمیهم» رسید ده بار آن را تکرار کند و در هربار تکرار یکی از انگشتانش را که بسته شده را باز نماید. این دستور تجربه شده است.

دستور دوم :

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد سوره فیل را بخواند و «طیراً ابابیل» را خواند و چون به «ترمیهم» رسید از انگشت کوچک دست چپ گرفته تا به انگشت کوچک دست راس برسد ۱۰ بار بگوید:

«ترمیهم»

و انگشتان را یکی یکی ببندد

چون تمام ۱۰ تا را بست از انگشت کوچک دست راست را یکی یکی بگشاید و در هر بار بگوید:

«بحجاره من سجیل»

تا به انگشت کوچک دست چپ برسد و بعد بقیه سوره را بخواند تا تمام شود و بر آن ظالم بدمد به اذن خداوند غالب شود.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *