خانه / دعا / دعای قوی چشم بند و زخم بند و دهن بند دشمن و مخالف

دعای قوی چشم بند و زخم بند و دهن بند دشمن و مخالف

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قوی چشم بند و زخم بند و دهن بند دشمن و مخالف را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای بستن زبان دشمن و چشم بند کردن شخص مورد نظر و دهن بند کردن افراد می باشد . اگر بخواهید چشم و گوش و زبان دشمن و مخالف خود را ببندید می توانید از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کنید …

دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم برای مغازه,دعای چشم زخم گنجهای معنوی,دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای ماشین,دعای چشم زخم در جدول,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم قوی نی نی سایت,دعای چشم بندی,دعای چشم بند و زبان بند,دعای چشم بند دشمن,دعای چشم بند چیست,دعای چشم بندی قوی,دعای چشم بند معشوق,دعای چشم بند و زبان بند قوی,دعای چشم بند شوهر,دعای دهن بند شوهر,دعای دهن بند دشمن,دعای دهن بند زن,دعای دهن بند برای ازدواج,دعای دهن بند نی نی سایت,دعای دهن بند همسر,دعای دهن بند چیست,دعای دهن بند مادر

دعای قوی چشم بند و زخم بند و دهن بند دشمن و مخالف

دعای چشم بند قوی,دعای زخم بند قوی,دعای دهن بند دشمن,دعای قرآنی زبان بند,دعای مجرب زخم بند فوری,دعای دهن بند شخص مورد نظر

دعای قوی چشم بند و زخم بند و دهن بند دشمن و مخالف

چشم زخم در احادیث و روایات :

آیه 52 سوره قلم نیز در رابطه با چشم زخم به پیامبر نازل شده است :

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ:

و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می ‏گفتند:«او واقعاً دیوانه‏ ای است.»

امام علی (ع ) می فرماید :

چشم زخم یا چشم کردن حق است و واقعیت دارد.

(نهج البلاغه ، ترجمه فیض الاسلام ، کلمات قصار ، ش 400)

هر گاه کسی از شما انسان یا چیز زیبایی را دید و از آن خوشش آمد بگوید:آمنت بالله و صلی الله علی محمد و آله، در این صورت چشم او تأثیر منفی نخواهد داشت.

(ج60، ص18)

امام صادق (ع ) می فرماید :

«تاثیر چشم زدن حق است و امین نیستی که چشم تو در خودت یا در دیگری تاثیر کند. پس اگر از تاثیر چشم می ترسی سه مرتبه بگو:

ماشاء الله لا قوة الا بالله العلی العظیم.

اگر یکی از شما زینتی بکند و خوش آیند باشد چون از منزل خود بیرون رود سوره فلق و ناس بخواند تا از چشم به او ضرر نرسد»

(بحارالانوار 63/25 ح22، ح23)

امام رضا علیه السلام می فرماید :

هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش .خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند.

(مکارم الاخلاق، ص 474)

دعای قوی برای در امان ماندن از چشم زخم

اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَری مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ.

عویذ مجرب ذیل برای ابطال چشم زخم بسیار فوری و قوی است که این تعویذ منقول است از حضرت رسول اکرم (ص) .

دعای مجرب برای چشم زخم و چشم بند :

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

معنی دعای فوق :

خدایا ای صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهای مستجاب شده عافیت ده فلانی را از نفسهای جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم :

صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *