خانه / دعا / دعای دفع همزاد شیطانی و جن و رفع نحوست و نحسی زندگی

دعای دفع همزاد شیطانی و جن و رفع نحوست و نحسی زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای دفع همزاد شیطانی و جن و رفع نحوست و نحسی زندگی را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب و آیات قرآنی برای درمان جن زدگی و رهایی و نجات از شر اجنه و همزاد شیطانی و دفع نیروها و انرژی های منفی در خانه و برطرف شدن نحوست در کار و زندگی …

دعای دفع همزاد نی نی سایت,دعای دفع همزاد قوی,دعای دفع همزاد برای ازدواج,دعای دفع همزاد برای بچه دار شدن,دعای دفع همزاد دایی ابراهیم,دعای دفع همزاد علوم غریبه,دعای دفع همزاد عاشق,دعای دفع همزاد بچه, دعای رفع نحوست طالع,دعای رفع نحوست ماه صفر,دعای رفع نحوست قمر در عقرب,دعای رفع نحوست و بدبیاری

دعای دفع همزاد شیطانی و جن و رفع نحوست و نحسی زندگی

دعای مجرب دفع شر همزاد,دعای نجات از شر همزاد,دعای رفع نحوست و همزاد,دعای دفع اجنه و همزاد,دعای برطرف شدن نحوست,دعای درمان جن زدگی,دعای دور کردن همزاد از شخص,دعای رفع نحسی و گشایش کار

دعای دفع همزاد شیطانی و جن و رفع نحوست و نحسی زندگی

دستورالعمل و دعای مجرب دفع همزاد و نحوست :

بعضی ها هستند که گهگاهی در بیداری یا قبل از خواب یا اول صبح یا حتی بصورت همیشگی شخصی را دقیقا همانند خود می بینند دقیقا با همان شکل و شمایل که باعث وحشتشان میشود این همان همزاد است که برای دفع آن فقط کافیست این وفق را نوشته و حمل کنید تا برای همیشه از شر همزاد در امان باشید این وفق بارها و بارها تجربه شده است و هیچی شکی در آن نیست و همچنین اگر شخصی بخواهد دوستان بد از دور و بر او دور شوند به این نیت هم آن را حمل کند جواب خواهد گرفت .

 

جبرائیل

247

317 384 میکائیل

112

385 111 248 316
110 اسرافیل

382

عزرائیل

319

249
318 250 109 383

یادتون نره که قبل از هر دعا نوشتنی باید آدابشو انجام بدین

به این صورت که وضو بگیرین دعا رو تو ساعت و روز خودش بنویسید .

اگر از این جدول سر در نمیارین فقط دعای تبدیل نحس به سعد رو بخونید کافیه و بعد دعای اِصراف عُمّار رو میخونید تا عواملی اعم از اجنه و پریان و ارواح خبیثه روی دعای شما تاثیر منفی نگذارند .

والا اگر اونها رو دور نکنید کاری میکنند که توی دعا نوشتن دچار مشکل بشین یه چیزی رو غلط بنویسید یا تاثیر دعا کم بشه

دعای تبدیل نحس به سعد و دعای اِصراف عُمّار

برای هر دعا نوشتنی این دو دعا رو بخونید بعد دعاتونو بنویسید فقط برای دعای نوشتنی نیاز به این دو دعا یا جدول ساعات دعا هست و برای دعای خوندنی نیازی نیست که دعای تبدیل نحس به سعد یا دعای اصراف عمار رو بخونید یا به جدول ساعات دعا مراجعه کنید .

برای نوشتن بعضی دعاها ، در دستور دعا قید میشه که اونو با محلول روحانی بنویسید و در بعضی دعاها الزام نمیکنه که حتما با محلول روحانی نوشته بشه که در اینصورت میشه دعا رو با خودکار و مداد هم نوشت .

برای دفع همزاد جنی :

علاوه بر این جدول میتونید دو تا کار دیگه هم انجام بدین و اون اینکه سوره بقره و فایل صوتی رقیه شرعیه رو هم دانلود کنید و هر روز گوش بدین بمدت چهل روز بی وقفه و اگر این میان سر درد گرفتین یا ناراحتی دیگه نشونه اونه که اون همزاد جنی و عارض ناراحت شده و نمیخواد از شما دور بشه و باعث سر درد و ناراحتی دیگر شما شده ، که شما نباید کارو تعطیل کنید و حتما ادامه دهید تا همزاد جنی و عارض یا جن عاشق از شما دور بشه .

وقتی صدای قران و رقیه شرعیه پخش میشه یه ظرف آب کنار دستتون بذارین که تاثیر قران در آن وارد بشه و بعد اون آب رو بخورین و باهاش غسل کنین . و همه ی افراد خانواده هم میتونند از اون آب بخورند . تا عارض و همزاد جنی اونها هم دور بشه .

راز مخفی تبدیل نحس به سعد ( بسیار مجرب )

موضوع سعد و نحس بودن روزها و ساعات در قران و روایات متعددی به اثبات رسیده که در کتاب طوالع الباقریه توضیح داده شده ( کتاب دیگری از نویسنده کتاب مجربات باقر )

مثلا این دو آیه از قران در مورد ایام نحس هست

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

فارسلنا علیهم ریحا صرصرا فی ایام نحسات لنذیقهم عذاب الخزی فی الحیاة‌ الدنیا و لعذاب الاخرة اخزی و هم لاینصرون . سوره فصلت ایه ۱۶

انا ارسلنا علیهم ریحا صرصرا فی یوم نحس مستمر . سوره قمر ایه ۱۹

اگر یک وقت نیاز ضروری بود که در ساعت یا روز نحس دستور سعد انجام دهید با خواندن دعای زیر براحتی می توانید دفع نحوست نموده و کاری را که در ساعات سعد باید انجام شود در این ساعات انجام دهید و کاری را که در ساعات سعد باید انجام شود در این ساعات انجام دهید و این دستور از اسرار اهل روحانیات می باشد

دعا این است :

بسم الله الرحمن الرحیم لاحول و لاقوة‌ الا باللهِ اَحِلُّ بها کلِّ عقدة‌ لاحول و لاقوة‌ الا بالله اَجلو بها کلِّ ظُلمَة ِ لاحول و لاقوة‌ الا بالله اِفتَح بِها کلِّ باب لاحول و لا قوة‌ الا بالله ِ اَستَعینُ بِها علی کُلِّ شِدَّةٍ و مُصیبِه لا حول و لا قوة الا باللهِ استَوجِبُ بها العَفوِ و العافیة و الرّضا مِنَ الله لا حولَ و لاقوة الا بالله ِ تَفَرَّقَ اعداءَ الله و غَلَبَت حُجَّة‌ الله و بقی وَجهُ الله لاحول و لاقوة الا بالله ِ اللهمَّ رَبَّ الارواح ِ الفانیَه و رَبَّ الاَجسادِ البالیَه و رَبَّ الشُّعور المُتِمَعِّطَه و الجُلودِ المُمَزَّقَه و رَبِّ العِظامِ النَّخِرَه و رَبِّ السّاعَه القائمَه اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلّیَ علی محمد و آل محمد و علی اهلِ ِ بیتِهِ الطّاهرین (‌ و حاجت خود را بگویید ) بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجلال و الاکرام آمین آمین .

نقل از کتاب مجربات باقر

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *