خانه / دعا / دعای محافظت از فریب و دشمنی و مکر و حیله دشمنان

دعای محافظت از فریب و دشمنی و مکر و حیله دشمنان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای محافظت از فریب و دشمنی و مکر و حیله دشمنان را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و مجرب برای در امان ماندن از شر دشمنان و مخالفان و مکر و حیله دشمنان و ایمنی از فریب و نقشه ها و توطئه های دشمنان .

دعای دفع مکر و حیله دشمن,دعای محفوظ ماندن از مکر و حیله, دعا حیله,دعای دفع حیله دشمن,دعای مکر و حیله

دعای محافظت از فریب و دشمنی و مکر و حیله دشمنان

دعای حفظ از فریب دشمن,دعای حفظ از دشمنی و فریب,دعای دفع مکر و حیله دشمنان,دعای رفع دشمنی و ایجاد دوستی,دعای از بین رفتن دشمنی,دعای محفوظ ماندن از حیله و فریب دشمنان

دعای محافظت از فریب و دشمنی و مکر و حیله دشمنان

دعای ایمن ماندن از مکر و حیله دشمنان :

دعای حجاب امام صادق (ع) برای رفع مکر و حیله دشمنان :

بِسمُ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ وَ إِذا قَرَأَتَ القُرآنَ جَعَلنَا بَینَکَ وَ بَینَ الَّذینَ لَا یَؤمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَاباً مَستُوراً وَ جَعَلنَا عَلَی قُلُوبِهِم أَکِنَّهً أَن یَفقَهُوهُ وَ فی آذَانِهِم وَ قراً وَ إِذَا ذَکَرتَ رَبَّکَ فی القُرآنِ وَحدَهُ وَلَّوا عَلَی أَدبارِهِم نُفُراً.اللَّهُمَّ أإِنَّی أَسئَلُکَ بِالإِسمِ الَّذی بهِ تُحیی وَتُمیتُ وَ تَرزُقُ وَ تُعطی وَ تَمنَعُ یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ.اللَّهُمَّ مَن أَرادَنا بِسُوءٍ مِن جَمیعِ خَلقِکَ فَاَعمِ عَنّا عَینَهُ وَاصمُم عَنّا سَمعَهُ وَ اشغَل عَنّبا قَلبَهُ وَ اغلِل عَنّا یَدَهُ وَ اصرِف عَنّا کَیدَهُ وَ خُذهُ مِن بَینِ یَدَیهِ وَ مِن خَلفِهِ وَ عَن یَمینهِ وَ عَن شِمالِهِ وَ مِن تَحتِهِ وَ مِن فَوقِهِ یا ذَاالجَلالِ وَ الإِکرامِ.

امام صادق (ع) می‌فرماید:

در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده است چگونه به ذکر:

وَ أُفَوِّضُ أَمْری إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِباد

ترجمه ذکر دعای فوق :

من کار خود را به خدا واگذار کردم که خداوند نسبت به بندگانش بیناست»پناه نمی‌برد؟

دعای دفع مکر و حیله دشمنان :

روایت شده هنگامی که امام کاظم (ع) بر هارون وارد شد او قصد بدی در مورد ایشان داشت، اما بعد از دیدن ایشان برخواسته و آن حضرت را بوسیده و هدایای به ایشان داد

آنگاه که امام بازگشت فضل بن ربیع به هارون گفت:

ای امیر مؤمنان! قصد آزار و اذیت او را داشتی اما هدیه و پاداش عطا کردی، گفت: ای فضل امر بزرگی را از او مشاهده نموده و مقامش را نزد خداوند والا دیدم، هنگامی که رفتی تا او را نزد من آوری گروهی را دیدم که دور خانه‌ام را محاصره کرده بودند، در دست‌هایشان نیزه‌هایی بود که در پایه‌های ساختمان وارد کرده بودند، و گفتند:

اگر فرزند پیامبر خدا را آزار دهی تو را در زمین فرو خواهیم برد و اگر نیکویی نمایی باز می‌گردیم، فضل گوید:

به دنبال امام رفتم و گفتم: چه خواندی که شرّ هارون از تو دفع شد؟ فرمود: دعای جدّم امیر مؤمنان عليه‌السلام را، هرگاه آن را می‌خواند به لشکری حمله نمی‌برد مگر اینکه آنان را فراری می‌داد، و به جنگاوری حمله نمی‌کرد مگر اینکه بر او پیروز می‌شد، و آن دعای برطرف شدن بلا است

گفتم: آن دعا کدام است؟ فرمود:

اَللّهُمَّ بِكَ أُسَاوِرُ وَبِكَ أُجَادِلُ وَبِكَ أصُولُ وَبِكَ أنْتَصِرُ وَبِكَ أمُوتُ وَبِكَ أحْيى، أسْلَمْتُ نَفْسى إلَيْكَ وَفَوَّضْتُ أمْري إلَيكَ لاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلّاَ بِاللهِ الْعَظيمِ.

ترجمه دعای فوق :

خدایا! به قدرت تو حمله کرده، و به یاری تو جدل نموده و به وسیله تو به مقصد می‌رسم، و از تو یاری می‌جویم، و به اراده تو می‌میرم و زنده می‌شوم، جان مرا به تو تسلیم کرده و کارم را به تو واگذار می‌کنم، نیرو و توانی جز به خدای برتر و والا نیست.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *